
Слово «рекомерція» також включає ремонт, реконструкцію, реконструкцію або оренду товарів народного споживання. За оцінками, до 2025 року він становитиме 120 мільярдів євро. Великі гравці, такі як Amazon, також перейшли на вживані платформи, і це приносить свої плоди – в минулому році вони заробили мільярдні продажі.
Згідно з дослідженням Cross-Border Commerce Europe у партнерстві з FedEx Express і Poste Italiane, рекомерція має намір набирати обертів. У 2022/23 МР європейський ринок рекомерції становив 94 млрд євро. Наразі на її частку припадає 12,3% від загального обсягу європейського ринку електронної комерції. Очікується, що в найближчі три роки він досягне 14%.

Source: Cbcommerce.eu
Публіці подобається продукція Second-Hand
Опитування показує, що до 85% покупців купували або продавали вживані товари протягом останнього року, а 27% роблять це вперше. До 75% угод з рекомерції припадає на категорії, не пов’язані з одягом. До них відносяться електроніка, меблі, товари для дому та спорту, книги, обладнання для активного відпочинку та автомобілі. 76% покупців вважають, що стигма, пов’язана з купівлею секонд-хенду, зменшилася. І навпаки, 41% опитаних стверджують, що купівля вживаних товарів тепер є символом статусу.
У недавньому дослідженні ринку Великобританії було виявлено, що як екологічні, так і економічні причини сприяють збільшенню продажів вживаних товарів. Більше половини (55%) покупців зізналися, що купують вживані товари через нижчу ціну. Лише 8% назвали екологічність як причину для покупки.