3 хв. читання

Рекомерція зростає в кількості продажів і популярності серед споживачів

Слово «рекомерція» лунає все частіше і частіше. Мається на увазі продаж товарів народного споживання, якими хтось вже володіє - це можуть бути вживані, а також вживані або незагорнуті продукти.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Рекомерція зростає в кількості продажів і популярності серед споживачів
Джерело: Depositphotos

Слово «рекомерція» також включає ремонт, реконструкцію, реконструкцію або оренду товарів народного споживання. За оцінками, до 2025 року він становитиме 120 мільярдів євро. Великі гравці, такі як Amazon, також перейшли на вживані платформи, і це приносить свої плоди – в минулому році вони заробили мільярдні продажі.

Згідно з дослідженням Cross-Border Commerce Europe у партнерстві з FedEx Express і Poste Italiane, рекомерція має намір набирати обертів. У 2022/23 МР європейський ринок рекомерції становив 94 млрд євро. Наразі на її частку припадає 12,3% від загального обсягу європейського ринку електронної комерції. Очікується, що в найближчі три роки він досягне 14%.

Source: Cbcommerce.eu

Публіці подобається продукція Second-Hand

Опитування показує, що до 85% покупців купували або продавали вживані товари протягом останнього року, а 27% роблять це вперше. До 75% угод з рекомерції припадає на категорії, не пов’язані з одягом. До них відносяться електроніка, меблі, товари для дому та спорту, книги, обладнання для активного відпочинку та автомобілі. 76% покупців вважають, що стигма, пов’язана з купівлею секонд-хенду, зменшилася. І навпаки, 41% опитаних стверджують, що купівля вживаних товарів тепер є символом статусу.

У недавньому дослідженні ринку Великобританії було виявлено, що як екологічні, так і економічні причини сприяють збільшенню продажів вживаних товарів. Більше половини (55%) покупців зізналися, що купують вживані товари через нижчу ціну. Лише 8% назвали екологічність як причину для покупки.

Поділіться статтею
Схожі статті
Cloudflare тестує систему, щоб дозволити видавцям заряджати сканерів штучного інтелекту
4 хв. читання

Cloudflare тестує систему, щоб дозволити видавцям заряджати сканерів штучного інтелекту

Дні, коли компанії, що займаються штучним інтелектом, безкоштовно збирають контент, можуть бути полічені. Cloudflare щойно випустила щось під назвою «Pay per Crawl», яке дозволяє власникам веб-сайтів насправді заробляти гроші, коли боти зі штучним інтелектом з’являються, щоб отримати їхні речі. Це досить важлива подія для кожного, хто створює контент в Інтернеті.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Оновлення Google Core за червень 2025 року: що потрібно знати власникам сайтів
5 хв. читання

Оновлення Google Core за червень 2025 року: що потрібно знати власникам сайтів

Ви прокидаєтеся, перевіряєте свій рейтинг у пошуку, і раптом опиняєтеся на сторінці 3 замість 1. Перш ніж панікувати і почати змінювати все на своєму сайті, вам потрібно зрозуміти основні оновлення Google і чому вони не обов’язково є поганими новинами.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Експерт з електронної комерції: «Досить гнатися за ажіотажем навколо штучного інтелекту – ось що насправді стимулює продажі
13 хв. читання

Експерт з електронної комерції: «Досить гнатися за ажіотажем навколо штучного інтелекту – ось що насправді стимулює продажі

Найбільша помилка? Дизайн зсередини назовні, а не те, як клієнти насправді роблять покупки». Ця різка оцінка походить від Роберто, ветерана цифрової трансформації, який бачив усе – від керівництва стартапом у Брістолі через придбання Vodafone до нинішнього керівництва інноваціями в UST Spain & Latam.

Roberto Álvarez Ceballos Roberto Álvarez Ceballos
Director of Products, Platforms & Innovation, UST España & Latam