7 хв. читання

Розробка стратегії PPC

Ви зацікавлені в розробці PPC-плану для вашої компанії? У цьому детальному посібнику описано етапи створення та нагляду за платними маркетинговими ініціативами на різних каналах. Дізнайтеся, як підвищити рентабельність інвестицій, охопивши потрібну аудиторію за допомогою індивідуального контенту, від визначення цілей до вдосконалення тактики ставок – від визначення цілей до вдосконалення тактики ставок – дізнайтеся, як підвищити рентабельність інвестицій.

Dávid Krumpár
Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Розробка стратегії PPC
Джерело: Depositphotos

Що таке PPC-стратегія?

PPC-тратегія — це план для створення та керування платними рекламними кампаніями на кількох платформах, таких як Google Ads, Bing Ads та соціальні мережі. Чітко визначена стратегія допомагає бізнесу збільшити видимість, трафік і дохід. За допомогою наступної оптимізації вони можуть максимізувати свою рентабельність інвестицій, націлившись на потрібну аудиторію з правильним повідомленням.

Як створити ефективну стратегію PPC за 7 кроків

✔️Визначте свої цілі PPC

Під час запуску PPC-кампанії важливо встановити чіткі цілі. Найпоширеніші цілі PPC включають веб-трафік, генерацію потенційних клієнтів, збільшення продажів та підвищення впізнаваності бренду.

✔️Проаналізуйте свою конкуренцію

Проведіть конкурентний аналіз, щоб зрозуміти своїх опонентів у галузі.

  • На які цільові ключові слова вони роблять ставки?
  • Про що вони повідомляють?
  • У чому полягають їхні унікальні торгові пропозиції?

Багато конкурентів намагалися б націлитися практично на кожне ключове слово в цій галузі, тому на початку намагайтеся зосередитися на найбільш ефективних аспектах.

💡Використовуйте найкращі та найунікальніші торгові пропозиції, які у вас є, не повідомляйте про розпливчасті вигоди вашого бізнесу.

PPC Strategy

Source: Depositphotos

✔️Проведіть дослідження ключових слів

Дослідження ключових слів є обов’язковим при створенні успішної PPC-стратегії. Ви можете використовувати безкоштовні інструменти, такі як Google Keyword Planner , або платні, такі як SEMrush або Ahrefs. Основна відмінність полягає в підході та обсязі даних, які вам будуть надані.

На початку Google Keyword Planner дасть вам гарне уявлення про те, що ви збираєтеся рекламувати.

Зосередьтеся на ключових словах з високим наміром і додайте кілька ключових слів з довгим хвостом для більш вузькоспеціалізованого таргетингу. Це дасть вам гарне поєднання продуктивності на початку.

З іншого боку, мінус-слова допоможуть вам виключити нерелевантний трафік.

✔️Створюйте свої оголошення

Текст оголошення має бути простим, переконливим і максимально релевантним.

Дотримуйтесь найкращих практик, таких як:

  • Сильний заклик до дії
  • Підкресліть свої унікальні торгові пропозиції (безкоштовна доставка, наявність на складі тощо)
  • Вирівняйте повідомлення оголошення з цільовою сторінкою

Дуже важливо повідомляти на посадці те ж саме , що і в рекламі, щоб людина не заплуталася на самому початку. Додайте всі можливі розширення, якщо ви можете показати ціни, години роботи, наявність вільних запасів тощо.

Налаштуйте таргетинг на аудиторію

Від найпростішої пошукової кампанії до розширеного максимуму продуктивності дуже важливо визначити свою аудиторію.

Почати можна з базового сегмента , використовуючи:

  • демографічні показники (вік/стать/дохід домогосподарства)
  • географічні (локальні, національні, глобальні)
  • поведінка в Інтернеті (взаємодія, інтереси)

Це дасть вам хороший старт для роботи з власними даними, такими як ретаргетинг, додавання в кошик, покупки та повторна активація.

✔️Виберіть стратегію призначення ставок

Ваша стратегія призначення ставок PPC впливає на ефективність реклами, її розміщення та вартість реклами.

З самого початку почніть з ручної CPC, де у вас є повний контроль над ставками. Це дасть вам миттєвий зворотний зв’язок про вартість ринку, на якому ви працюєте. Ви можете коригувати ставки, щоб переміщати оголошення вище , щоб воно було помітнішим, або знижувати, щоб зменшити вартість.

Отримавши назад деякі дані та, можливо, конверсії, ви зможете змінити ціну за клік вручну на оптимістичну CPC або цільову CPA чи цільову рентабельність інвестицій у рекламу, де Google допоможе вам коригувати ціни на основі конверсій.

Це здається лайфхаком, але будьте дуже обережні, так як Google з більшою ймовірністю витратить весь ваш бюджет, якщо системі не вистачатиме даних і конверсій. Ця стратегія частіше використовується над певною кількістю конверсій.

PPC strategy

Source: Depositphotos

✔️Відстежуйте, коригуйте та змінюйте свою PPC-кампанію

З хорошою стратегією PPC вам також потрібно відстежувати дуже базові дані, такі як:

  • Клікабельність
  • Розширене відстеження конверсій
  • Ціна за клік
  • Потенційна рентабельність інвестицій у рекламу

Це дуже базові показники для старту у світі PPC, а також для оптимізації та покращення ефективності вашої реклами в цілому. Якщо ваша стратегія дає вам хорошу кількість конверсій за розумну вартість, ви можете збільшити свій бюджет, щоб побачити, чи отримаєте ви значно більше конверсій або тільки витрати на рекламу зростуть.

❗Майте на увазі, що Google намагатиметься забезпечити якомога більше показів і кліків, навіть якщо це означатиме, що ви отримаєте більше конверсій або навіть дорожчі конверсії.

Найкращі практики для високоефективної PPC-реклами

Репутний ритейлер модного одягу починав з пошукової реклами і доклав багато зусиль до мінус-слів. Через певний проміжок часу з’ясовується, що трафік і конверсія генеруються всього за 2 основними ключовими словами, яким потрібно перебувати на топ 1 позиції більшу частину часу.

Це, завдяки поєднанню торгових оголошень і медійної реклами для ретаргетингу, забезпечує солідні показники в 4 країнах, а поведінка клієнтів у кожній країні дуже схожа. Це дозволяє їм розширити свій бізнес на іншу країну, використовуючи ту ж стратегію.

Висновок

Ефективна PPC-стратегія вимагає чітких цілей, детального дослідження ключових слів, пристойного бюджету, сегментації аудиторії та стратегічного призначення ставок.Постійна оптимізація є ключем до успіху, є лише деякі з тих, які з самого початку працюють вище очікувань.

FAQ

Source: Depositphotos

Часті запитання

Що таке контекстна реклама?

PPC-реклама – це модель цифрового маркетингу, де рекламодавці сплачують комісію щоразу, коли натискають на їхню рекламу.

Які є види контекстної реклами?

Найпоширенішими видами контекстної реклами є пошукова реклама, медійна реклама, торгова реклама, відеореклама.

Скільки вам коштуватиме керування Amazon PPC?

Вартість залежить від конкуренції, категорії та стратегії призначення ставок.

Що таке PPC-менеджмент?

Управління контекстною рекламою передбачає оптимізацію рекламних кампаній для підвищення результатів або зниження витрат.

Як створити найкращу рекламу для мого продукту та як провести її кампанію?

Використовуйте якісні зображення та актуальний текст. Націлюйтеся на найефективніші ключові слова, оптимізуйте ставки та бюджети.

[Інформаційний бюлетень

Поділіться статтею
Dávid Krumpár
Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Lighthouse Media Solutions
Цю статтю представлено вам

Lighthouse Media Solutions

Lighthouse Media Solutions is a creative digital marketing agency specializing in web analytics and performance marketing. Thanks to its years of experience, it ranks among the leading web analytics consultants in Bratislava.

Схожі статті
Роль дослідження ключових слів у контекстній рекламі
25 хв. читання

Роль дослідження ключових слів у контекстній рекламі

У нинішньому конкурентному середовищі цифрового маркетингу дослідження ключових слів PPC є важливим аспектом проведення ефективних кампаній Google Ads. Проведення всебічного аналізу ключових слів дає змогу визначити найефективніші пошукові терміни та вдосконалити тактику призначення ставок для підвищення рентабельності інвестицій (ROI). У цій статті ми розглянемо, як створювати ефективні PPC-кампанії , використовуючи правильні методи дослідження ключових слів, […]

Jakub Laurenčík Jakub Laurenčík
Online Marketing Specialist, SEOLINE
Прочитати статтю
Від $25 тис до $175 тис щомісячного доходу: кейс стратегії PPC для електронної комерції у сфері моди
12 хв. читання

Від $25 тис до $175 тис щомісячного доходу: кейс стратегії PPC для електронної комерції у сфері моди

Шукаєте натхнення щодо того, як масштабувати свій бізнес у сфері електронної комерції за допомогою платної реклами? Девід Крумпар з Lighthouse Media Solutions підготував це виняткове тематичне дослідження, яке демонструє, як бренд стійкої моди досяг чудових результатів. Всього за шість місяців їхня комплексна стратегія PPC змінила цифрові показники модного бренду DTC на середньому ринку, збільшивши щомісячний […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Прочитати статтю
Розуміння платної реклами в соціальних мережах
19 хв. читання

Розуміння платної реклами в соціальних мережах

Платна реклама в соціальних мережах стала потужним інструментом для компаній, які прагнуть розширити свою присутність в Інтернеті та ефективно взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією. На відміну від органічних постів, платна реклама дозволяє брендам використовувати широке охоплення платформ соціальних мереж для доставки індивідуальних повідомлень, які резонують з конкретними демографічними групами. Оскільки компанії конкурують за увагу споживачів, […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+