Купівельні звички різних поколінь
У скандинавському регіоні люди різного віку роблять покупки в Інтернеті за дуже різними цінами. Найактивнішими онлайн-покупцями є люди з Данії (18–29 років) та Норвегії (30–49 років). Що стосується покупців старшого віку, то тут цікаві Швеція та Данія. Люди у віці від 65 до 79 років вдвічі частіше, ніж люди в інших скандинавських країнах, роблять покупки в Інтернеті раз на тиждень.
Швеція – одна з небагатьох скандинавських країн, де вік не так сильно впливає на те, як часто люди роблять покупки. Але в усьому регіоні люди старше 50 років роблять покупки в Інтернеті рідше щотижня, що свідчить про те, що використання електронної комерції явно відрізняється між поколіннями.
Як різні покоління хочуть доставляти речі
Сильне прагнення молодих людей до гнучкості та незначної взаємодії з людьми змінює те, що люди очікують від служб доставки. На відміну від своїх старших колег, вони напрочуд відкриті для нових ідей, таких як поштомати та нові способи доставки посилок. Це дуже відрізняється від старших споживачів, які більше цінують безпеку та звичність і зазвичай вибирають традиційні пункти обслуговування та доставку додому.
Молодь очолює нові ідеї оплати
Найбільша різниця може полягати в тому, як люди вирішують платити. Молодь лідирує у використанні мобільних способів оплати. Спосіб оплати змінюється, тому що їм подобаються варіанти миттєвих платежів, такі як Swish, Vipps і MobilePay, а також цифрові гаманці, такі як Apple Pay і Google Pay.
Молодь у скандинавських країнах удвічі частіше, ніж люди старшого віку, користуються мобільними платежами. Це означає, що в майбутньому мобільні платежі можуть стати нормою, а не винятком.
Погляд у майбутнє
Для майбутнього скандинавської електронної комерції важливо розуміти ці відмінності між поколіннями. Смаки молодих споживачів , особливо те, наскільки вони відкриті до цифрових рішень і гнучкості, можуть багато розповісти нам про те, куди підуть онлайн-покупки в майбутньому в регіоні.
У міру того, як ці молоді покупці отримують більшу купівельну спроможність, їхні смаки, швидше за все, встановлять стандарт для онлайн-покупок у скандинавських країнах.