
«Ми змогли збільшити нашу клієнтську базу до 51,8 мільйона активних користувачів», — сказав Роберт Генц під час оголошення. Це на 4,5% більше , ніж у попередньому році.
Фінансові показники 2024 року
Деякі з фінансових результатів 2024 року включають зростання GMV на 4,5%, до 15,3 млрд євро, та зростання доходу на 4,2%, до 10,6 млрд євро. Особливо значущим був скоригований показник EBIT у розмірі 511 млн євро, що значно перевищує показник минулого року (350 млн євро). Це збільшення підштовхнуло скориговану маржу EBIT з 3,5% до більш здорових 4,8%.
У 2025 році Zalando очікує GMV та зростання доходів на 4-9%. Ці прогнози не включають придбання ПРО ВАС.
Стратегія зростання: орієнтація на споживача та бізнес
Zalando пояснює свій успіх тим, що Генц називає їхньою «стратегією екосистеми» — паралельним розвитком орієнтованих на споживача та бізнесу для бізнесу.
У 2025 році компанія планує розширити свою програму лояльності Zalando Plus на більшість ринків, спираючись на свою поточну присутність у семи європейських країнах:
- Німеччина
- Італія
- Іспанія
- Франція
- Нідерланди
- Швейцарія
- Австрія
Тим часом вибір моди продовжує зростати завдяки нещодавнім доповненням , включаючи чоловічий одяг Versace, Marine Serre, On і Fjällräven. У лютому Zalando став єдиним європейським ритейлером Діани фон Фюрстенберг.

Source: corporate.zalando.com
Розширення способу життя
Крім моди, Zalando розширюється в категорії способу життя. Підрозділ краси планує розширитися на Іспанію та Фінляндію, зробивши його доступним на 13 європейських ринках. У 2025 році до Lounge by Zalando буде додано ще 5 територій, загалом 22 ринки.
Бізнес-інфраструктура та стратегічне зростання
Операційна система Zalando ZEOS тепер обслуговує 12 ринків після розширення на Швейцарію, Польщу та Іспанію. Мерчанти мають доступ до 10 каналів продажів, включаючи 9 маркетплейсів, що охоплюють 85% обсягу маркетплейсів Європи.
Британський рітейлер NEXT обрав ZEOS для виконання замовлень у континентальній Європі, що призвело до розширення на 10 додаткових ринків, де працює NEXT.
Zalando придбав понад 90% акцій ABOUT YOU, і очікується, що придбання буде завершено до літа 2025 року. Цей крок дозволить компанії дотримуватися стратегії подвійного бренду та об’єднати ZEOS з технологією ABOUT YOU’s SCAYLE.
Цілі сталого розвитку
Сталі практики покращуються: з 2018 року викиди парникових газів в операційній діяльності скоротилися на 82%, а також на 48% – інтенсивність викидів продукції під власною торговою маркою. Деякі з довгострокових цілей полягають у тому, щоб стати кліматично нейтральними в операціях та приватних торгових марках до 2040 року та стати повністю вуглецево-нейтральною платформою до 2050 року.
Результати першого кварталу 2025 року оголосять 6 травня.