Зростаюча тенденція раннього шопінгу
Нещодавнє опитування Gartner показує, що 32% американських споживачів планують розпочати різдвяні покупки в період з липня по жовтень, що вказує на перехід до більш ранніх покупок. Для порівняння, 29% покупців планують почати робити покупки в листопаді.
Ця зміна в поведінці дає можливість компаніям електронної комерції залучати клієнтів заздалегідь. Великі ритейлери, такі як Amazon і Target, вже рекламують події осінніх розпродажів, такі як Prime Big Deal Days і Circle Week.
Вплив інфляції на гаманці
Опитування також проливає світло на те, як інфляція впливає на купівельну поведінку. Лише 14% респондентів планують збільшити свої витрати на різдвяні покупки порівняно з минулим роком, тоді як 21% мають намір економити, а 64% очікують зберегти той самий рівень витрат.
На думку 75% респондентів, вищі ціни, а не збільшення наявного доходу, є основною причиною збільшення витрат на Різдво.
Сезон онлайн-шопінгу та гібридних сервісів у США
На щастя для електронної комерції, онлайн-шопінг залишається популярним серед споживачів – 20% споживачів планують збільшити свої онлайн-покупки в цьому році. Крім того, 57% респондентів мають намір використовувати гібридні послуги покупок, такі як купівля онлайн, самовивіз у магазині (BOPIS), самовивіз з вулиці, доставка в той же день або прискорена доставка.
Хоча деякі варіанти доставки можуть бути не такими поширеними в інших регіонах, вони можуть служити натхненням. Це також нагадування для електронних магазинів про те, що забезпечення видимості та доступності має вирішальне значення. Клієнти цінують зручність і гнучкість – особливо для різдвяних покупців.
Повернення товару
Все більша кількість споживачів, особливо молоді, віддають перевагу подовженим термінам повернення. Дані Gartner показують, що понад 70% клієнтів віком до 40 років оцінили б більш гнучкі терміни повернення, які виходять за рамки традиційного 30-60-денного періоду.
Компанії електронної комерції, які пропонують подовжені періоди повернення під час різдвяного сезону, можуть зіткнутися з вищими коефіцієнтами конверсії та задоволеністю клієнтів.
Кассі Соха, аналітик Gartner, радить ритейлерам почати планувати різдвяний сезон вже з першого кварталу і постійно вдосконалювати свої маркетингові стратегії.
«Ця стратегія дозволяє маркетинговим командам враховувати ранні інсайти споживачів та аналіз ринку, гарантуючи, що гіпотези, які вони висувають на початку року, відповідають очікуванням цільових споживачів», – констатує Соха.