Через несприятливу погоду та простоту онлайн-доставки цього Різдва споживачі вибирають покупки з дому, роблячи онлайн-покупки нормою. У той час як покупки в магазинах знизилися на 2% порівняно з минулим роком, онлайн-витрати зросли на 4%, що вказує на помітне зростання продажів електронної комерції.
Очікується, що ця тенденція збережеться до кінця року, отримуючи більшу частку купівельної спроможності споживачів.
Покупки в секонд-хенді стають популярним трендом, також зростає популярність сталого шопінгу. Завдяки цій зміні британці тепер можуть купувати свої улюблені модні речі за невелику ціну, що також зменшує вплив на навколишнє середовище та пропонує чудову цінність.
Зростання загальних продажів на 21% було виявлено після аналізу транзакцій на вживаних онлайн-маркетплейсах. Покоління молодшого та середнього віку також використовують ці канали для пошуку угод.