
Нова ера рекрутингу
Зараз відбувається значний перегляд традиційного процесу набору персоналу. Інструменти на основі штучного інтелекту скорочують час найму до 70%, дозволяючи HR-командам перевіряти резюме з безпрецедентною швидкістю та точністю. В результаті рекрутери можуть зосередитися на більш стратегічних заходах , таких як побудова відносин з кандидатами та розвиток сильного бренду роботодавця.
Предиктивна аналітика розкриває потенціал
Завдяки використанню прогнозної аналітики фахівці з управління персоналом можуть виявляти високопродуктивних працівників і співробітників із груп ризику, перш ніж вони стануть зобов’язаннями. Це дає їм змогу приймати рішення на основі даних , які стимулюють ініціативи щодо утримання та розвитку, що в кінцевому підсумку призводить до підвищення залученості співробітників і зниження плинності кадрів.
Оптимізація досвіду співробітників
Надаючи персоналізовану підтримку та ресурси, штучний інтелект також трансформує досвід співробітників. Чат-боти та віртуальні асистенти дають змогу співробітникам обслуговувати себе самостійно, зменшуючи потребу в ручному втручанні та дозволяючи HR-командам зосередитися на більш складних питаннях.

Source: Depositphotos
Синергія людини і машини
Людська інтуїція та емоційний інтелект, як і раніше, важливі для ефективного управління талантами, навіть незважаючи на те, що штучний інтелект чудово обробляє великі обсяги даних. HR-команди можуть створити потужну синергію, яка сприяє досягненню бізнес-результатів, поєднуючи сильні сторони обох. Людська експертиза надає контекст і нюанси, тоді як штучний інтелект може допомогти виявити тенденції та закономірності.
Майбутнє роботи вже тут
Використання штучного інтелекту в HR вже не є далекою перспективою. Це нагальна необхідність. Використовуючи цю технологію, HR-команди можуть революціонізувати способи управління талантами, досягнення бізнес-результатів і покращення досвіду співробітників. Питання лише в тому, чи готові ви застосувати штучний інтелект на користь свого бізнесу.