Щорічне дослідження, в ході якого було опитано понад 13 000 підлітків у США, показує, що звички підлітків у соціальних мережах та перегляді відео змінюються. TikTok є найпопулярнішим додатком для розваг, але Instagram все ще залишається найпопулярнішою соціальною мережею в усьому світі.
Коли справа доходить до перегляду відео, Netflix ледве випереджає YouTube як щоденний фаворит. Розподіл використання соціальних мереж показує, що:
- Найбільшою популярністю користується Instagram
- за ним йде TikTok (+5%)
- Snapchat (-3%) – трохи втратив позиції в останньому опитуванні
Також є зміни в тому, що цікавить підлітків на інших сайтах.
- Pinterest отримав велику популярність (+6%)
- Facebook здійснив невелике повернення (+2%)
- з іншого боку, підлітки менше використовують додаток X, який раніше називався Twitter (-2%)
З міркувань стратегічного планування ці статистичні дані здебільшого підтверджують способи, якими ми вже націлені на молодших користувачів. Але все більше людей цікавляться Pinterest, а реклама Facebook на основі штучного інтелекту стає кращою, що може означати нові способи зв’язку з молоддю.
Навіть попри ці зміни, Instagram і TikTok залишаються найпопулярнішими програмами в цій віковій групі.