3 хв. читання

Тренди соціальних мереж для підлітків: Instagram лідирує у використанні, TikTok очолює популярність

Тенденції соціальних медіа для підлітків показують зміну вподобань, згідно з останнім дослідженням Пайпер Сендлер. Хоча TikTok зараз популярніший серед підлітків, ніж Instagram з точки зору розваг, Instagram все ще лідирує за загальним використанням, набравши на 7% пунктів більше користувачів, ніж в останньому опитуванні.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Тренди соціальних мереж для підлітків: Instagram лідирує у використанні, TikTok очолює популярність
Джерело: Depositphotos

Щорічне дослідження, в ході якого було опитано понад 13 000 підлітків у США, показує, що звички підлітків у соціальних мережах та перегляді відео змінюються. TikTok є найпопулярнішим додатком для розваг, але Instagram все ще залишається найпопулярнішою соціальною мережею в усьому світі.

Коли справа доходить до перегляду відео, Netflix ледве випереджає YouTube як щоденний фаворит. Розподіл використання соціальних мереж показує, що:

  • Найбільшою популярністю користується Instagram
  • за ним йде TikTok (+5%)
  • Snapchat (-3%) – трохи втратив позиції в останньому опитуванні

Також є зміни в тому, що цікавить підлітків на інших сайтах.

  • Pinterest отримав велику популярність (+6%)
  • Facebook здійснив невелике повернення (+2%)
  • з іншого боку, підлітки менше використовують додаток X, який раніше називався Twitter (-2%)

Постійна популярність Instagram може бути пов’язана з усталеними користувачами соціальними мережами та графіками в додатку. Перехід Meta на контент, запропонований штучним інтелектом, збільшив час перебування користувачів на платформі, незважаючи на неоднозначну реакцію на цю зміну. Це узгоджується з останнім звітом Meta про те, що 40 мільйонів молодих людей у США та Канаді щодня використовують додаток Facebook, що є найвищим показником за понад три роки.

З міркувань стратегічного планування ці статистичні дані здебільшого підтверджують способи, якими ми вже націлені на молодших користувачів. Але все більше людей цікавляться Pinterest, а реклама Facebook на основі штучного інтелекту стає кращою, що може означати нові способи зв’язку з молоддю.

Навіть попри ці зміни, Instagram і TikTok залишаються найпопулярнішими програмами в цій віковій групі.

Поділіться статтею
Схожі статті
Найкращі маркетингові інструменти та стратегії в соціальних мережах для малого бізнесу
11 хв. читання

Найкращі маркетингові інструменти та стратегії в соціальних мережах для малого бізнесу

Малий бізнес повинен створити стратегічний план, який поєднує відповідні інструменти та платформи з відповідними форматами контенту для охоплення своєї аудиторії та збільшення продажів. Цей посібник містить практичну інформацію про життєво важливі інструменти маркетингу в соціальних мережах, а також перевірені стратегії та конкретні приклади, які допоможуть вашому бренду електронної комерції досягти успіху в соціальних мережах.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Розуміння платної реклами в соціальних мережах
19 хв. читання

Розуміння платної реклами в соціальних мережах

Платна реклама в соціальних мережах стала потужним інструментом для компаній, які прагнуть розширити свою присутність в Інтернеті та ефективно взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією. На відміну від органічних постів, платна реклама дозволяє брендам використовувати широке охоплення платформ соціальних мереж для доставки індивідуальних повідомлень, які резонують з конкретними демографічними групами. Оскільки компанії конкурують за увагу споживачів, […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Розуміння платної реклами в соціальних мережах
19 хв. читання

Розуміння платної реклами в соціальних мережах

Платна реклама в соціальних мережах стала потужним інструментом для компаній, які прагнуть розширити свою присутність в Інтернеті та ефективно взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією. На відміну від органічних постів, платна реклама дозволяє брендам використовувати широке охоплення платформ соціальних мереж для доставки індивідуальних повідомлень, які резонують з конкретними демографічними групами. Оскільки компанії конкурують за увагу споживачів, […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions