4 хв. читання

Чи потрібно відстежувати показники залученості для онлайн-кампаній?

Що нам дає відстеження цієї метрики і які дані стоять за назвою? Традиційна реклама (друкована преса, телебачення, радіо, білборди і т.д.) не дозволяє покупцеві відразу взаємодіяти з рекламою, оскільки замовник не має можливості відповісти на саму рекламу. Цифровий маркетинг, з іншого боку, представив можливість прямої взаємодії з маркетинговим та інформаційним контентом, який публікує ваш бренд.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Чи потрібно відстежувати показники залученості для онлайн-кампаній?
Джерело: Depositphotos

Рівень залученості

Це набір метрик, які використовуються для вимірювання дій клієнтів у цифровому маркетингу. Існує багато методів і формул, які можна використовувати для вимірювання залученості, але їх спільна мета полягає в кількісній оцінці взаємодії клієнтів з вашим брендом і вимірюванні ефективності вашої маркетингової або рекламної кампанії.

Що означає слово взаємодія?

Користувачі інтернету можуть розміщувати власні реакції, коментарі та почуття в цій інтерактивній формі реклами. Ця форма реклами дозволяє їм висловити свої емоції або переваги в маркетинговому контенті, будь то колір продукту, дизайн або те, з чим вони мають справу в своєму житті в даний момент – новий будинок, покупка автомобіля, зміна роботи. Всі ці взаємодії – творчий і користувач Інтернету – називаються взаємодіями.

Ефективні цифрові маркетингові кампанії призначені для залучення клієнтів, що може мати ряд позитивних переваг для вашого бренду.

Source: Depositphotos

Що таке інтерактивна реклама і чому ми повинні використовувати її на регулярній основі?

Інтерактивна реклама запрошує споживачів фізично взаємодіяти з рекламою в захоплюючий спосіб, перетворюючи традиційну рекламу на діяльність. Вони є чудовим способом для маркетологів безпосередньо зв’язатися зі споживачами та заохотити їх до дії, а не пасивно дивитися чи ігнорувати рекламу.

Інтерактивна реклама допомагає брендам розповідати історії, покращувати персоналізацію та створювати незабутні враження від аудиторії, серед інших переваг. Його можуть використовувати маркетологи в будь-якій галузі, яка шукає:

  • Створюйте та підвищуйте впізнаваність бренду
  • Генеруйте лідів
  • Збільшуйте продажі
  • Отримуйте розуміння клієнтів

До переваг інтерактивної реклами можна віднести

  • Підвищення впізнаваності та запам’ятовуваності бренду
  • Покращені показники ефективності

Найголовніша перевага , про яку часто забувають або не помічають, це:

  • Маючи більше даних!

Інтерактивні оголошення пропонують більше (і детальніше) даних, ніж інші типи оголошень. Вони надають детальну інформацію про:

  • Як довго люди дивилися ваше оголошення
  • На що натиснули
  • Як вони відповідали на запитання
  • Чи відтворили вони відео
  • Чи поділилися вони нею з іншими

Всі ці дані можуть допомогти маркетологам сформулювати більш складний рекламний підхід для підвищення ефективності майбутніх кампаній.

Масштабне мислення від початкових планів рекламної кампанії допомагає власникам бізнесу виразити свій бренд за допомогою веселощів, креативу та великої підтримки продажів.

Поділіться статтею
Схожі статті
Розширені функції Google Analytics 4
18 хв. читання

Розширені функції Google Analytics 4

Google Analytics 4 – це не просто чергова версія Google Analytics, а абсолютно новий підхід до аналізу даних користувачів. Він пропонує кілька розширених функцій, які дозволяють ефективніше працювати з даними та отримувати більш глибоке розуміння поведінки відвідувачів. Якщо ви хочете отримати більш точну інформацію про своїх клієнтів і оптимізувати свої маркетингові кампанії, настав час познайомитися […]

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master v ptagroup, ptagroup
Прочитати статтю
Великі дані сприяють успіху електронної комерції
7 хв. читання

Великі дані сприяють успіху електронної комерції

Великі дані зараз мають вирішальне значення для компаній, які прагнуть отримати перевагу. Це також життєво важливо для брендів і магазинів. Цей величезний шматок інформації надходить з різних джерел. До них належать дослідження, онлайн-транзакції та соціальні мережі. Великі дані можуть набувати різних форм. Він може бути структурованим, напівструктурованим або неструктурованим. Він відомий своїми 3 V: високою […]

Прочитати статтю
Атрибуція за останнім кліком не дотягує: чому настав час розвиватися
6 хв. читання

Атрибуція за останнім кліком не дотягує: чому настав час розвиватися

Широке використання моделей атрибуції за останнім кліком виявляється все більш неадекватним, особливо коли йдеться про молоді, технічно підковані покоління. Нещодавні висновки Snapchat підкреслюють нагальну потребу в зміні парадигми в методологіях вимірювання. Традиційний підхід «останнього кліка» часто малює неповну картину, спотворюючи справжню ефективність складних, багатоканальних маркетингових стратегій. У міру того, як шлях споживача стає все більш […]

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+