
Рівень залученості
Це набір метрик, які використовуються для вимірювання дій клієнтів у цифровому маркетингу. Існує багато методів і формул, які можна використовувати для вимірювання залученості, але їх спільна мета полягає в кількісній оцінці взаємодії клієнтів з вашим брендом і вимірюванні ефективності вашої маркетингової або рекламної кампанії.
Що означає слово взаємодія?
Користувачі інтернету можуть розміщувати власні реакції, коментарі та почуття в цій інтерактивній формі реклами. Ця форма реклами дозволяє їм висловити свої емоції або переваги в маркетинговому контенті, будь то колір продукту, дизайн або те, з чим вони мають справу в своєму житті в даний момент – новий будинок, покупка автомобіля, зміна роботи. Всі ці взаємодії – творчий і користувач Інтернету – називаються взаємодіями.
Ефективні цифрові маркетингові кампанії призначені для залучення клієнтів, що може мати ряд позитивних переваг для вашого бренду.

Source: Depositphotos
Що таке інтерактивна реклама і чому ми повинні використовувати її на регулярній основі?
Інтерактивна реклама запрошує споживачів фізично взаємодіяти з рекламою в захоплюючий спосіб, перетворюючи традиційну рекламу на діяльність. Вони є чудовим способом для маркетологів безпосередньо зв’язатися зі споживачами та заохотити їх до дії, а не пасивно дивитися чи ігнорувати рекламу.
Інтерактивна реклама допомагає брендам розповідати історії, покращувати персоналізацію та створювати незабутні враження від аудиторії, серед інших переваг. Його можуть використовувати маркетологи в будь-якій галузі, яка шукає:
- Створюйте та підвищуйте впізнаваність бренду
- Генеруйте лідів
- Збільшуйте продажі
- Отримуйте розуміння клієнтів
До переваг інтерактивної реклами можна віднести
- Підвищення впізнаваності та запам’ятовуваності бренду
- Покращені показники ефективності
Найголовніша перевага , про яку часто забувають або не помічають, це:
- Маючи більше даних!
Інтерактивні оголошення пропонують більше (і детальніше) даних, ніж інші типи оголошень. Вони надають детальну інформацію про:
- Як довго люди дивилися ваше оголошення
- На що натиснули
- Як вони відповідали на запитання
- Чи відтворили вони відео
- Чи поділилися вони нею з іншими
Всі ці дані можуть допомогти маркетологам сформулювати більш складний рекламний підхід для підвищення ефективності майбутніх кампаній.
Масштабне мислення від початкових планів рекламної кампанії допомагає власникам бізнесу виразити свій бренд за допомогою веселощів, креативу та великої підтримки продажів.