6 хв. читання

Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити

Лише 26% клієнтів оцінюють цифровий досвід як відмінний. Що робити? Минулого року спостерігався сплеск новин про уніфіковані дані та генеративний штучний інтелект, які мають потенціал для трансформації клієнтського досвіду. Чому персоналізація часто дає збій? І що відрізняє лідерів ринку від інших компаній? Звіт Adobe Digital Trends 2024 присвячений цим питанням. Дізнайтеся, як подолати складні очікування клієнтів і адаптуватися до швидко мінливого цифрового світу за допомогою персоналізації, уніфікованих даних і генеративного штучного інтелекту.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити
Джерело: DALL·E

Неминуча потреба в персоналізації

Персоналізація залишається головним пріоритетом брендів, але її впровадження часто відстає. Лише 26% опитаних споживачів оцінили свою цифрову взаємодію як «відмінну», виявивши значний розрив між очікуваннями клієнтів і ефективністю бренду. Хоча споживачі готові ділитися своїми даними для кращого досвіду, вони вимагають прозорості та відповідального поводження з даними.

«Організації вимагають більше даних, але споживачі ставляться до цього з побоюванням, частково через обмежену персоналізацію, отриману після обміну своїми даними в минулому, а також загальні проблеми конфіденційності», — йдеться у звіті.

Чого ми з цього вчимося? Компанії електронної комерції повинні об’єднати всі канали та взаємодії в цілісний, персоналізований шлях клієнта , який бездоганно працює на всіх платформах.

Єдиний фундамент даних – запорука успіху

Фрагментовані системи даних заважають розвитку компанії. Організації, які досягли успіху в інтеграції даних, досягають кращих результатів завдяки своїй здатності ефективно надавати персоналізований досвід. Згідно зі звітом, лідери ринку використовують передові платформи даних про клієнтів (CDP), які збирають, об’єднують та активують дані в режимі реального часу для покращення клієнтського досвіду.

Інвестуйте в системи даних, які об’єднують всю інформацію про клієнтів в одному місці. Це дасть вам більш точну інформацію, кращу персоналізацію та готовність до використання штучного інтелекту.

Використовуйте інструменти штучного інтелекту

Генеративний штучний інтелект спричинив фундаментальні зміни, але більшість компаній все ще перебувають на ранніх стадіях впровадження. Найбільш значний вплив штучного інтелекту помітний у створенні контенту та оптимізації робочих процесів.

Ранні користувачі генеративного штучного інтелекту в шість разів частіше досягають виняткового цифрового досвіду , ніж пізніші. Однак повний потенціал технології залежить від чітко визначених цілей, надійних систем даних і міждисциплінарної співпраці.

digital experiences

Source: Adobe

Можливості для електронної комерції:

  • Автоматизація створення контенту для маркетингових кампаній
  • Персоналізація взаємодії з клієнтами в режимі реального часу
  • Оптимізація робочих процесів для зниження витрат та підвищення ефективності

Побудова довіри клієнтів

Довіра клієнтів має вирішальне значення, особливо під час використання штучного інтелекту. Звіт показує, що хоча споживачі сприйнятливі до досвіду на основі штучного інтелекту, вони все ще мають занепокоєння щодо безпеки даних. Прозора комунікація про використання даних і суворі заходи конфіденційності мають важливе значення для збереження довіри.

Надавайте пріоритет управлінню даними та етичному використанню штучного інтелекту для завоювання та підтримки лояльності клієнтів.

Discover how to enhance digital experiences for your customers! Learn about the importance of personalization, unified data, and generative AI

Source: Adobe

Погляд у майбутнє

Одне можна сказати напевно: електронна комерція стикається з кардинальними змінами. Покращення персоналізації, інвестиції в інтеграцію даних та використання генеративного штучного інтелекту дозволять компаніям не тільки задовольняти, але й перевершувати очікування клієнтів. Зараз саме час діяти.

Методологія звіту: Звіт Adobe Digital Trends за 2024 рік ґрунтується на опитуванні 8 600 керівників вищої ланки та 6 800 споживачів, проведеному в січні та лютому 2024 року. Він був зосереджений на поглядах лідерів з різних галузей і регіонів щодо цифрових трендів, а також на очікуваннях споживачів від взаємодії брендів в інтернеті. Дані були проаналізовані для порівняння успішних організацій з тими, що відстають, і виявлення ключових факторів успіху.

Поділіться статтею
Схожі статті
Чи стане ChatGPT новим джерелом доходу OpenAI?
4 хв. читання

Чи стане ChatGPT новим джерелом доходу OpenAI?

OpenAI створює платіжну систему, щоб люди могли купувати речі безпосередньо через ChatGPT, не виходячи з чату. Як повідомляє Reuters, продавці платитимуть компанії зі штучним інтелектом комісійні з продажів. Це новий спосіб заробити гроші після того, як минулого року він втратив 5 мільярдів доларів, незважаючи на досягнення 10 мільярдів доларів доходу.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції
5 хв. читання

Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції

Онлайн-покупці повертають на 30-40% більше товарів, ніж покупці в магазині, але маркетингові інструменти не відстежують ці дані. Згідно з аналізом The-future-of-commerce.com, один модний бренд виявив розрив у розмірі 30 мільйонів фунтів стерлінгів між заявленим доходом і фактичним прибутком після врахування повернень. Більшість метрик цифрового маркетингу повністю ігнорують цю проблему.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Facebook видалив 10 мільйонів фальшивих облікових записів на Creator Protection Drive
4 хв. читання

Facebook видалив 10 мільйонів фальшивих облікових записів на Creator Protection Drive

Meta широко переслідувала злодіїв контенту. У першій половині 2025 року вони видалили 10 мільйонів фейкових профілів, копіюючи популярних творців, і вразили 500 000 спам-акаунтів. Тепер Facebook хоче зупинити появу одних і тих же вірусних відео всюди.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU