9 хв. читання

Які компанії отримують найбільшу вигоду від email-маркетингу?

Email-маркетинг - або наклепницькі розсилки, які часто заповнюють наші поштові скриньки - все ще актуальний в сучасну епоху соціальних мереж і миттєвого контенту. Він забезпечує іншу форму контакту з клієнтами, яка є незамінною для більшості компаній.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Які компанії отримують найбільшу вигоду від email-маркетингу?
Джерело: Depositphotos

Це розумний і доступний спосіб залишатися перед клієнтами на регулярній і невимушеній основі. Дослідження показують, що понад 90% споживачів щодня перевіряють свою електронну пошту, а в останні місяці навіть спостерігається зростання взаємодії з інформаційними бюлетенями.

Рентабельність інвестицій в email-маркетинг дійсно висока, якщо ви знаєте, як це робити. Ви можете прочитати про його переваги та кроки, які потрібно зробити для створення творчого інформаційного бюлетеня, у цьому розділі. Однак сьогодні ми розглянемо, які типи бізнесу вважають email-маркетинг найбільш вигідним і чому.

Незалежно від розміру вашого бізнесу чи сектору, в якому ви працюєте, електронна пошта може запропонувати низку можливостей для бізнесу, від генерації потенційних клієнтів до інтерактивного залучення ваших клієнтів до прийняття бізнес-рішень. Наприклад, ви можете дозволити їм проголосувати за новий продукт, його колір або матеріал, який вони обов’язково оцінять (і, можливо, навіть куплять).

Звичайно, email-маркетинг досить гнучкий, щоб його можна було налаштувати для досягнення складних маркетингових цілей, залежно від ваших потреб, інфраструктури та організаційних можливостей.

Email-маркетинг є обов’язковим для ритейлерів

І якщо не необхідність, то було б, м’яко кажучи, непрофесійно, не скористатися всіма перевагами цього каналу. Це важливо для них і майже напевно може перетворити маркетингові зусилля на прибуток.

На основі збору даних та інформації про клієнтів роздрібні продавці можуть створювати ідеально цільові та релевантні оновлення електронною поштою, які влучають у ціль. Що це значить? Це означає, що ви з набагато більшою ймовірністю відкриєте електронний лист зі знижкою про пропозицію продукту, яку ви раніше переглядали, ніж невизначену. Ритейлер може використовувати всі зібрані дані для стимулювання взаємодії з одержувачами.

Подумайте – які листи ви відкриваєте найчастіше? Ті, які персоналізовані та створюють відчуття, що ви на них чекали. Знижки на товари, віртуальні привітання з днем народження або святами, запрошення на заходи та виставки, які відвідує роздрібний продавець. Він промовляє безпосередньо до нас, і, звичайно, нам це подобається.

Source: Depositphotos

Фінансові послуги, страхування та банківська справа йдуть зовсім позаду

Чому так? Електронна пошта більш серйозна і постійна, ніж, скажімо, соціальні мережі. Простіше кажучи, ми з більшою ймовірністю довірятимемо тому, що приходить до нас у формі розсилки, ніж посту у Facebook чи Instagram (або навіть LinkedIn).

Ці галузі (тобто ті, яким ми довіряємо свої гроші або своє здоров’я) найбільше виграють від найвищих показників відкриттів і подальших коефіцієнтів конверсії спілкування електронною поштою з клієнтами.

Ці компанії мають велику кількість конфіденційних даних про фізичних осіб, тому їм легко націлитися на тему та зміст інформаційного бюлетеня справді особистим способом. Наприклад, розглянемо міленіала, який планує купити будинок або квартиру і розглядає найкращу форму фінансування житла. Банки збирають дані про вподобання ощадного плану, пошукові запити в Google та інформацію про його рахунок, що означає лише одне. Наш міленіал отримує електронний лист із планом заощаджень, який допоможе йому досягти своєї мети.

Source: Depositphotos

Туризм і гостинність? Email-маркетинг має сенс і для цих галузей

Вони дізналися про це під час пандемії, коли представили онлайн-замовлення, збір їжі та інші функції, які хотіли представити своїм клієнтам. Щось таке просте, але складне, як email-маркетинг, також допомогло найбільш постраждалим галузям вижити під час пандемії.

Електронні листи інформували людей про години роботи, кількість людей у приміщенні (у період обмежень) і навіть про те, чи могли вони зіткнутися з потенційно інфікованою людиною під час свого візиту. Транспортні компанії повідомили клієнтам, що їхні транспортні засоби продезінфіковані та ще готові до використання.

Готелі розіслали інформацію про те, коли, де і як вони будуть працювати, щоб клієнтам було якомога простіше орієнтуватися в поточних правилах. Крім того, вони пропонували їм знижки за лояльність. І все це за допомогою email-маркетингу та кількох простих інструментів.

Source: Depositphotos

Некомерційні організації та громадські об’єднання мають у своїх руках цінний інструмент

Вони можуть використовувати електронну пошту для збору підписів або захисту прав беззахисних у дуже ефективний спосіб. Багато груп спільноти можуть ефективно збирати десятки тисяч підписів для доброї справи за допомогою email-маркетингу.

Електронні листи часто містять фотографії з прямим іменем, адресою, за якою слідує прохання про допомогу – фінансову або матеріальну. Давайте подивимося правді в очі, чи не важче говорити, коли до нас звертаються на ім’я і знають із зібраних даних, що вирощування кліток, землетрус у Туреччині чи війна в Україні – це справа, близька нашому серцю?

Курси та тренінги одним натисканням кнопки

Email-маркетинг також необхідний для тих, хто вирішив вести бізнес виключно в Інтернеті, пропонуючи онлайн-курси, тренінги, мовні школи або навіть заняття йогою. Всього в один клік ви можете перетворити свою базу електронної пошти в реальних клієнтів. Знову ж таки, добре написаний і персоналізований електронний лист коштує набагато більше, ніж випадкова публікація в соціальній мережі.

Давайте коротко розглянемо основні переваги email-маркетингу:

  • Викликає інтерес у клієнтів – особливо якщо ви бізнес, орієнтований на продажі, електронні листи та інші форми персоналізованих інформаційних бюлетенів (наприклад, коди знижок на день народження тощо) мають великі шанси викликати інтерес у потенційних клієнтів. Простіше кажучи, якщо вони перейдуть на ваш сайт з електронного листа, є дуже велика ймовірність, що вони перетворять цей клік на дохід, купивши продукт.
  • Вони нагадують – Надсилаючи регулярні, але не надто часті електронні листи на поштові скриньки своїх підписників, ви нагадуєте їм про свій бізнес. Забули, де купити найкращі шкарпетки або білизну, зшиту вручну? Розкажіть їм.
  • Контент має більше шансів бути побаченим – недоліком миттєвого контенту в соціальних мережах є те, що він швидко зникає та/або поглинається іншим, ще новішим контентом. Email-маркетинг, з іншого боку, має величезну перевагу – одержувач може прочитати його в зручний для нього час, повернутися до нього, позначити як непрочитаний або навіть архівувати (якщо він містить згадані вище коди знижок, наприклад).
  • Це відносно дешево і легко підтримувати в актуальному стані – сучасні програми для електронної пошти дуже інтуїтивно зрозумілі та відносно недорогі. Деякі навіть пропонують обмежені послуги безкоштовно, або ви можете спробувати їх протягом місяця, перш ніж прийняти рішення про покупку ліцензії. Поки ви збираєте дані, якими хочете поділитися зі своїми одержувачами, ви можете зберігати інформацію в програмі на постійній основі. Потім ви можете відредагувати електронний лист у його остаточний вигляд і надіслати його на тисячі поштових скриньок.
Поділіться статтею
Схожі статті
Як створювати ефективні email-розсилки
6 хв. читання

Як створювати ефективні email-розсилки

Скажімо, це прекрасний суботній ранок. Ви зайняті організацією сімейного відпочинку зі своїми дітьми. Ви отримуєте електронний лист від компанії, що займається пригодами на природі. Він розповість вам про унікальну можливість взяти свою сім’ю у веселу подорож лісом. Тема «Втеча в дику природу: весела сімейна пригода чекає» привертає вашу увагу, і коли ви відкриваєте електронний лист, […]

Прочитати статтю
Виявлено успішний email-маркетинг: 10 основних принципів успіху
5 хв. читання

Виявлено успішний email-маркетинг: 10 основних принципів успіху

Email-маркетинг є життєво важливим інструментом для будь-якого успішного бізнесу. Але як переконатися, що ваші email-кампанії дійсно ефективні та задовольняють ваших клієнтів? Успіх залежить від багатьох факторів, тому ось 10 ключових правил, які допоможуть вам створювати цікаві листи та досягати максимальної ефективності.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+