
Шахрайство з поверненнями
Шахрайство з поверненнями набуває різних форм. Від замовлення кількох товарів із наміром повернути більшість із них (винесення дужок) до спроби повернути товар, який не підлягає відшкодуванню. Деякі споживачі носять або використовують речі з наміром повернути їх пізніше. Інші групи стверджують, що функціональний товар несправний, щоб отримати відшкодування або знижку. Ще більше поза чергою ті, хто купує товари за допомогою вкраденої кредитної картки, а потім переводить спробу повернення коштів на іншу картку.
Британці, наприклад, повернули до 42% замовлень після Різдва. Деякі бренди придумують власні рішення, щоб впоратися з цим, караючи користувачів, які зловживають безкоштовним поверненням. У Швейцарії інтернет-магазини відповідають за надання правильної інформації про товари та розміри, щоб зменшити кількість повернень.
Переважна більшість віддає перевагу гнучким умовам
Згідно з австралійським опитуванням, близько третини онлайн-покупців зловживають політикою повернення. Ще 31% покупців звинувачують брак фінансів у зловживанні політикою повернення. До 96% споживачів стверджують, що вважають за краще робити покупки в роздрібних магазинах з гнучкою політикою повернення.
Для інтернет-магазинів життєво важливо мати зрозумілу та прозору політику повернення. Більше третини покупців читають ці політики перед покупкою, тому важливо, щоб вони були зрозумілими та легкодоступними на веб-сайті.
З іншого боку, 62% респондентів заявили, що не сприймають образливих повернень. Деякі споживачі є сумлінними покупцями, і до 25% з них неохоче зловживали б поверненнями, якби знали, що це негативно впливає на навколишнє середовище.
Тому рекомендується підходити до кожного клієнта індивідуально. Електронні магазини можуть використовувати дані про поведінку клієнтів у минулому, щоб забезпечити персоналізований досвід. Сегментація клієнтів і адаптація досвіду покупок на основі їхньої попередньої поведінки може бути ефективним способом запобігання шахрайству з поверненнями.