3 хв. читання

Європейська електронна комерція сягнула 887 млрд євро, незважаючи на ринкові виклики у 2023 році

Європейський сектор цифрової електронної комерції залишився стійким у 2023 році, збільшившись на 3%, оскільки загальний оборот електронної комерції B2C зріс з 864 млрд євро до 887 млрд євро. Однак це розширення маскує значні виклики для галузі, згідно з новим звітом E-commerce Europe та Амстердамського університету прикладних наук.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Європейська електронна комерція сягнула 887 млрд євро, незважаючи на ринкові виклики у 2023 році
Джерело: Depositphotos

Незважаючи на позитивну траєкторію, загальні темпи зростання сектору впали на 3% завдяки трьом основним факторам:

  • збереження інфляційного тиску
  • гостра конкуренція з боку гравців азіатського ринку
  • Поточне впровадження зеленого та цифрового переходу

Ці виклики призвели до складного операційного середовища для європейських підприємств електронної комерції. Ринковий ландшафт виявляє разючі регіональні диспропорції по всій Європі, що підкреслює критичну потребу в скоординованих діях в масштабах всього ЄС.

Специфічна проблема виникає через розрив між запитами споживачів та економічними реаліями.

У той час як споживачі все частіше шукають екологічні продукти, їх знижена купівельна спроможність ускладнює їм можливість дозволити собі екологічні альтернативи преміум-класу.

The European digital e-commerce sector remained resilient in 2023, growing by 3% as total B2C e-commerce turnover increased from €864 billion to €887 billion.

Source: Ecommerce-europe.eu

Щоб вирішити ці проблеми, E-commerce Europe пропонує кілька ключових реформ. Їхні рекомендації зосереджені на створенні рівних умов для гравців з ЄС та країн, що не входять до ЄС, а також на більш ефективному застосуванні правил ЄС.

Організація наголошує на важливості оптимізації інформаційних систем споживачів, більш конкурентного ландшафту роздрібних платежів та перегляду податкової політики.

Забігаючи наперед, ретельне збалансування різних потреб зацікавлених сторін визначатиме успіх сектору. Це включає:

  • надання допомоги малим та середнім підприємствам, надаючи великим гравцям достатню гнучкість для впровадження необхідних змін
  • Акцент на потенціалі транскордонної торгівлі залишається критично важливим
  • Постійний розвиток сталих практик

«Імплементація» має бути ключовим словом для нового мандату ЄС», – зазначає E-commerce Europe, наголошуючи на важливості допомоги бізнесу у балансі між дотриманням вимог та економічним зростанням.

У міру розвитку сектору підтримка здорової екосистеми електронної комерції з одночасним впровадженням цифрових і сталих переходів матиме вирішальне значення для конкурентоспроможності на європейському ринку.

Поділіться статтею
Схожі статті
Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня
5 хв. читання

Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня

До довгоочікуваного Balkan Ecommerce Summit 2025 залишилося всього кілька днів, і він перетворить Софію на центр електронної комерції Балканського регіону 29-30 квітня 2025 року на Arena Sofia. З наближенням події цей Посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції містить усе, що вам потрібно знати, щоб отримати максимальну віддачу від цього провідного зібрання цифрової комерції.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?
5 хв. читання

Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?

Instagram офіційно представив Editits — власний додаток для редагування відео. Це особливо оцінять творці контенту та невеликі бренди, які прагнуть масштабувати виробництво відео. Це пряма відповідь популярному інструменту CapCut, який підпадає під ByteDance. Чим відрізняються ці додатки і який потенціал вони мають для електронної комерції?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду
5 хв. читання

Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду

Як люди дивляться відеоконтент сьогодні? Що вважають «телебаченням» і де реклама працює найкраще? CTV (Connected TV) ще не знаходиться в центрі уваги нашої електронної комерції, але події за кордоном свідчать про те, що незабаром це може змінитися. Нове дослідження RTL AdAlliance пропонує чіткі дані та тенденції, на які варто звернути увагу. І це свідчить про […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+