
Моніторинг охопив 576 інфлюенсерів з 22 країн-членів ЄС, включаючи Люксембург, Норвегію та Ісландію. Він показав, що до 97% з них розміщували комерційний контент, але лише 20% сказали, що це реклама. Звіт Європейської комісії також показав, що до 62% інфлюенсерів не дотримувалися правил.
Інфлюенсери використовували інші формулювання, такі як «співпраця» (16%), «партнерство» (15%) або загальна подяка партнерському бренду (11%) замість власне ярлика «платна співпраця».
Дописи в основному стосувалися моди, способу життя, краси, їжі, подорожей та фітнесу. Дослідження показало, що 119 інфлюенсерів навіть пропагували нездорові або небезпечні дії, такі як нездорова їжа, алкогольні напої, медичні або косметичні процедури, азартні ігри або фінансові послуги, такі як торгівля криптовалютою.
17 лютого 2024 року набуде чинності Закон про цифрові послуги, який вимагає більшої надійності та безпеки Інтернету. Відповідно до DSA, інфлюенсери повинні будуть заявити, чи містить їхній контент комерційні повідомлення, і надати інформацію про простежуваність.
Метою моніторингу було перевірити, чи дотримуються інфлюенсери законодавства ЄС про захист прав споживачів. Він дивився на публікації в Instagram, TikTok, YouTube, Facebook, X, Snapchat і Twitch. 82 інфлюенсери мали понад 1 мільйон підписників, 301 мав понад 100 000, а 73 мали від 5 000 до 100 000 підписників.
З 576 профілів 358 були відібрані для подальшого дослідження. З ними зв’яжуться національні органи влади, щоб попросити їх дотримуватися правил. Вони навіть можуть вжити подальших примусових заходів.