Статті та новини на тему CRM

Як CRM покращує клієнтський досвід?
5 хв. читання

Як CRM покращує клієнтський досвід?

CRM-системи стали незамінними для бізнесу, який прагне покращити відносини з клієнтами. Ці платформи трансформують клієнтський досвід, централізуючи дані, персоналізуючи взаємодію та оптимізуючи комунікацію по всіх каналах, що в кінцевому підсумку призводить до підвищення рівня задоволеності та утримання клієнтів.

Прочитати статтю
Для чого потрібна CRM?
4 хв. читання

Для чого потрібна CRM?

Системи управління відносинами зі споживачами (CRM) розроблені, щоб допомогти компаніям ефективно керувати взаємодією як з поточними, так і з потенційними клієнтами. Основною метою CRM-системи є покращення відносин із клієнтами, що згодом призводить до збільшення доходів, утримання клієнтів та корпоративного зростання.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+