4 хв. читання

DAZE: новий додаток для обміну повідомленнями покоління Z став вірусним із 48 мільйонами переглядів перед запуском

DAZE — це новий додаток для обміну повідомленнями, розроблений для задоволення виразних потреб споживачів покоління Z. Він був запущений 4 листопада 2024 року і вже привернув значну увагу, може похвалитися списком очікування з понад 187 000 користувачів.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
DAZE: новий додаток для обміну повідомленнями покоління Z став вірусним із 48 мільйонами переглядів перед запуском
Джерело: TikTok

Своїм ажіотажем додаток зобов’язаний сильній, переважно органічній, стратегії в соціальних мережах. Замість того, щоб використовувати інфлюенсерів чи платну рекламу, додаток привернув увагу за допомогою демонстраційних відео продукту. Одне з відео зібрало понад 8 мільйонів переглядів. Загалом Daze зібрав 48 мільйонів переглядів на таких платформах, як TikTok та Instagram. І це досить складно ігнорувати.

Унікальні функції, розроблені для електронної комерції

Пропонуючи креативне полотно для спілкування, DAZE відрізняється від звичайних додатків для обміну повідомленнями, таких як WhatsApp та iMessage. Розмови візуально цікаві, коли користувачі надсилають повідомлення з плаваючими шрифтами, анімованими GIF-файлами та інтерактивними елементами. Такий ступінь виразності підходить молодим споживачам , які цінують інновації в своїх контактах.

Покращення взаємодії з клієнтами

DAZE пропонує компаніям електронної комерції спосіб підвищити залученість клієнтів. Використання спеціальних можливостей програми допоможе компаніям забезпечити більш інтерактивне та налаштоване середовище для покупок. Компанії можуть використовувати DAZE, наприклад, для надсилання естетично привабливих, але водночас корисних рекламних повідомлень, які розширюють можливості взаємодії з клієнтами.

https://www.tiktok.com/@daze.chat/video/7415726395835469102?lang=en

Інтеграція з платформами електронної комерції

Оскільки DAZE продовжує розвиватися, він може пропонувати інтеграцію з популярними платформами електронної комерції, дозволяючи компаніям спілкуватися безпосередньо з клієнтами в додатку. Це може допомогти при:

  • Оптимізуйте взаємодію з клієнтами
  • Забезпечте підтримку в режимі реального часу
  • Зниження показника покинутих кошиків
  • Поліпшення загальних продажів

DAZE має стати корисним інструментом для компаній електронної комерції , які намагаються охопити молодшу аудиторію завдяки своєму творчому підходу до обміну повідомленнями та великій привабливості серед споживачів покоління Z . З огляду на свій успіх до цього часу, DAZE могла використовувати модель спонсорованого контенту або креативну рекламу, яка б дозволила інтеграцію з її персоналізованими повідомленнями та графічними елементами.

Додаткові переваги можуть бути отримані від потенційної співпраці з інструментами штучного інтелекту , які можуть персоналізувати контент безпосередньо для кожного користувача, тим самим розширюючи можливості програми для залучення користувачів в рамках унікальних та інтерактивних рекламних кампаній.

Поділіться статтею
Схожі статті
GPeC SUMMIT 2025: святкування 20-річчя електронної комерції в Бухаресті
4 хв. читання

GPeC SUMMIT 2025: святкування 20-річчя електронної комерції в Бухаресті

GPeC SUMMIT, найзначніша подія в галузі електронної комерції та онлайн-маркетингу в Румунії та Східній Європі, відсвяткує своє 20-річчя у травні 2025 року винятковою дводенною програмою. Захід має на меті залучити еліту цифрового ринку, серед яких понад 800 учасників C-level.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Які країни Європи найбільше покладаються на зовнішню електронну комерцію? Погляд на транскордонну торгівлю в Європі
4 хв. читання

Які країни Європи найбільше покладаються на зовнішню електронну комерцію? Погляд на транскордонну торгівлю в Європі

Нещодавні результати Європейської комерційної бази даних (ECDB) виявляють разючі регіональні закономірності в тому, як різні європейські країни взаємодіють з міжнародними онлайн-магазинами та які європейські країни найбільше покладаються на іноземну електронну комерцію. Цей аналіз досліджує різні ступені впровадження транскордонної електронної комерції на всьому континенті, зберігаючи при цьому цілісність основних ринкових даних.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
AI Max від Google розширює пошукові кампанії за межі ключових слів
4 хв. читання

AI Max від Google розширює пошукові кампанії за межі ключових слів

Google представляє AI Max – новий набір функцій для пошукових кампаній, який поєднує автоматизацію креативу, більш точний таргетинг і кращий контроль. Він використовує новітні можливості штучного інтелекту. Ця функція стане доступною в усьому світі в бета-версії до кінця травня і має на меті допомогти рекламодавцям отримати більше від своїх кампаній.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+