4 хв. читання

DAZE: новий додаток для обміну повідомленнями покоління Z став вірусним із 48 мільйонами переглядів перед запуском

DAZE — це новий додаток для обміну повідомленнями, розроблений для задоволення виразних потреб споживачів покоління Z. Він був запущений 4 листопада 2024 року і вже привернув значну увагу, може похвалитися списком очікування з понад 187 000 користувачів.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
DAZE: новий додаток для обміну повідомленнями покоління Z став вірусним із 48 мільйонами переглядів перед запуском
Джерело: TikTok

Своїм ажіотажем додаток зобов’язаний сильній, переважно органічній, стратегії в соціальних мережах. Замість того, щоб використовувати інфлюенсерів чи платну рекламу, додаток привернув увагу за допомогою демонстраційних відео продукту. Одне з відео зібрало понад 8 мільйонів переглядів. Загалом Daze зібрав 48 мільйонів переглядів на таких платформах, як TikTok та Instagram. І це досить складно ігнорувати.

Унікальні функції, розроблені для електронної комерції

Пропонуючи креативне полотно для спілкування, DAZE відрізняється від звичайних додатків для обміну повідомленнями, таких як WhatsApp та iMessage. Розмови візуально цікаві, коли користувачі надсилають повідомлення з плаваючими шрифтами, анімованими GIF-файлами та інтерактивними елементами. Такий ступінь виразності підходить молодим споживачам , які цінують інновації в своїх контактах.

Покращення взаємодії з клієнтами

DAZE пропонує компаніям електронної комерції спосіб підвищити залученість клієнтів. Використання спеціальних можливостей програми допоможе компаніям забезпечити більш інтерактивне та налаштоване середовище для покупок. Компанії можуть використовувати DAZE, наприклад, для надсилання естетично привабливих, але водночас корисних рекламних повідомлень, які розширюють можливості взаємодії з клієнтами.

https://www.tiktok.com/@daze.chat/video/7415726395835469102?lang=en

Інтеграція з платформами електронної комерції

Оскільки DAZE продовжує розвиватися, він може пропонувати інтеграцію з популярними платформами електронної комерції, дозволяючи компаніям спілкуватися безпосередньо з клієнтами в додатку. Це може допомогти при:

  • Оптимізуйте взаємодію з клієнтами
  • Забезпечте підтримку в режимі реального часу
  • Зниження показника покинутих кошиків
  • Поліпшення загальних продажів

DAZE має стати корисним інструментом для компаній електронної комерції , які намагаються охопити молодшу аудиторію завдяки своєму творчому підходу до обміну повідомленнями та великій привабливості серед споживачів покоління Z . З огляду на свій успіх до цього часу, DAZE могла використовувати модель спонсорованого контенту або креативну рекламу, яка б дозволила інтеграцію з її персоналізованими повідомленнями та графічними елементами.

Додаткові переваги можуть бути отримані від потенційної співпраці з інструментами штучного інтелекту , які можуть персоналізувати контент безпосередньо для кожного користувача, тим самим розширюючи можливості програми для залучення користувачів в рамках унікальних та інтерактивних рекламних кампаній.

Поділіться статтею
Схожі статті
Чому особистий бренд перемагає PPC: доказ словацького стартапу
7 хв. читання

Чому особистий бренд перемагає PPC: доказ словацького стартапу

Ідея Gentlejam прийшла до нас весняним вечором за пляшкою вина Alibernet. Івета Грабовська, яка тоді працювала в медіа, звернулася до чоловіка і заявила, що хоче робити джеми з алкоголем. Як він відповів? «Ви ніколи в житті нічого не готували, і у вас є 300 євро на ваше ім’я». Вона не бачила жодних перешкод. Сьогодні Gentlejam […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Facebook запускає маркетингові повідомлення в месенджері для утримання клієнтів
5 хв. читання

Facebook запускає маркетингові повідомлення в месенджері для утримання клієнтів

Більшість підприємств електронної комерції втрачають 90% своїх клієнтів після першої покупки. У той час як бренди вкладають значні кошти в залучення нових клієнтів за допомогою реклами, вони часто втрачають очевидну можливість, сидячи прямо в своїх існуючих розмовах в чаті.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Amazon розгортає 1 мільйонного робота і запускає систему управління автопарком зі штучним інтелектом
4 хв. читання

Amazon розгортає 1 мільйонного робота і запускає систему управління автопарком зі штучним інтелектом

Amazon щойно випустила два великі анонси робототехніки. Вони розгорнули свого 1-мільйонного робота на складі в Японії і запустили щось під назвою DeepFleet – систему штучного інтелекту для координації своєї величезної армії роботів.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU