Блокувальники реклами використовують різні методи для виявлення та блокування реклами, включаючи фільтрацію DNS, маніпуляції JavaScript і фільтрацію контенту.
Ключові терміни:
- Рекламне програмне забезпечення: програмне забезпечення, яке відображає рекламу на пристрої користувача.
- Блокувальник спливаючих вікон: програмний інструмент, який запобігає появі небажаних спливаючих вікон.
- Зловмисне програмне забезпечення: шкідливе програмне забезпечення, яке може завдати шкоди пристрою користувача.
- Фільтрація контенту: техніка, яка використовується блокувальниками реклами для виявлення та блокування певного вмісту, наприклад реклами.
Приклад: Користувач хоче уникнути відстеження рекламодавцями та хоче заблокувати завантаження реклами на улюбленому веб-сайті. Вони встановлюють у свій браузер блокувальник реклами, який фільтрує рекламу та дозволяє переглядати веб-сайт без перебоїв.