2 хв. читання

Блокування реклами

Блокування реклами – це програмне забезпечення, яке блокує рекламу у вашому браузері. Його можна встановити як розширення для браузера. Він може виявляти та блокувати рекламу під час перегляду веб-сайтів. Наприклад, він може блокувати банерну рекламу або спливаючі вікна, або різні анімації або відео. Одним з найпопулярніших софтів є AdBlock Plus, який можна встановити на різні браузери.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

 

Блокувальники реклами використовують різні методи для виявлення та блокування реклами, включаючи фільтрацію DNS, маніпуляції JavaScript і фільтрацію контенту.

Ключові терміни:

  • Рекламне програмне забезпечення: програмне забезпечення, яке відображає рекламу на пристрої користувача.
  • Блокувальник спливаючих вікон: програмний інструмент, який запобігає появі небажаних спливаючих вікон.
  • Зловмисне програмне забезпечення: шкідливе програмне забезпечення, яке може завдати шкоди пристрою користувача.
  • Фільтрація контенту: техніка, яка використовується блокувальниками реклами для виявлення та блокування певного вмісту, наприклад реклами.

Приклад: Користувач хоче уникнути відстеження рекламодавцями та хоче заблокувати завантаження реклами на улюбленому веб-сайті. Вони встановлюють у свій браузер блокувальник реклами, який фільтрує рекламу та дозволяє переглядати веб-сайт без перебоїв.

Поділіться статтею
Схожі статті
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
4 хв. читання

ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння

Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні […]

Прочитати статтю
LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?
5 хв. читання

LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?

LinkedIn впроваджує зміни з 20 листопада 2024 року, насамперед щодо генеративного штучного інтелекту, розповсюдження контенту та захисту даних. Що варто знати про оновлення LinkedIn? Ознайомтеся з оглядом найважливіших змін.

Прочитати статтю
Найкращі стратегії мобільного маркетингу для малого та середнього бізнесу
5 хв. читання

Найкращі стратегії мобільного маркетингу для малого та середнього бізнесу

Онлайн-шопінг процвітає, і якщо ви керуєте малим або середнім бізнесом, ви не можете дозволити собі пропустити революцію мобільних пристроїв. Все більше і більше людей тягнуться до своїх телефонів, щоб переглядати веб-сторінки та купувати, тому настав час розумно підходити до стратегій мобільного маркетингу. Однак не хвилюйтеся – у нас є кілька порад, які допоможуть вам налагодити […]

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+