2 хв. читання

Блокування реклами

Блокування реклами – це програмне забезпечення, яке блокує рекламу у вашому браузері. Його можна встановити як розширення для браузера. Він може виявляти та блокувати рекламу під час перегляду веб-сайтів. Наприклад, він може блокувати банерну рекламу або спливаючі вікна, або різні анімації або відео. Одним з найпопулярніших софтів є AdBlock Plus, який можна встановити на різні браузери.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

 

Блокувальники реклами використовують різні методи для виявлення та блокування реклами, включаючи фільтрацію DNS, маніпуляції JavaScript і фільтрацію контенту.

Ключові терміни:

  • Рекламне програмне забезпечення: програмне забезпечення, яке відображає рекламу на пристрої користувача.
  • Блокувальник спливаючих вікон: програмний інструмент, який запобігає появі небажаних спливаючих вікон.
  • Зловмисне програмне забезпечення: шкідливе програмне забезпечення, яке може завдати шкоди пристрою користувача.
  • Фільтрація контенту: техніка, яка використовується блокувальниками реклами для виявлення та блокування певного вмісту, наприклад реклами.

Приклад: Користувач хоче уникнути відстеження рекламодавцями та хоче заблокувати завантаження реклами на улюбленому веб-сайті. Вони встановлюють у свій браузер блокувальник реклами, який фільтрує рекламу та дозволяє переглядати веб-сайт без перебоїв.

Поділіться статтею
Схожі статті
Розуміння платної реклами в соціальних мережах
19 хв. читання

Розуміння платної реклами в соціальних мережах

Платна реклама в соціальних мережах стала потужним інструментом для компаній, які прагнуть розширити свою присутність в Інтернеті та ефективно взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією. На відміну від органічних постів, платна реклама дозволяє брендам використовувати широке охоплення платформ соціальних мереж для доставки індивідуальних повідомлень, які резонують з конкретними демографічними групами. Оскільки компанії конкурують за увагу споживачів, […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Прочитати статтю
Розуміння платної реклами в соціальних мережах
19 хв. читання

Розуміння платної реклами в соціальних мережах

Платна реклама в соціальних мережах стала потужним інструментом для компаній, які прагнуть розширити свою присутність в Інтернеті та ефективно взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією. На відміну від органічних постів, платна реклама дозволяє брендам використовувати широке охоплення платформ соціальних мереж для доставки індивідуальних повідомлень, які резонують з конкретними демографічними групами. Оскільки компанії конкурують за увагу споживачів, […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Прочитати статтю
Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити
6 хв. читання

Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити

Лише 26% клієнтів оцінюють цифровий досвід як відмінний. Що робити? Минулого року спостерігався сплеск новин про уніфіковані дані та генеративний штучний інтелект, які мають потенціал для трансформації клієнтського досвіду. Чому персоналізація часто дає збій? І що відрізняє лідерів ринку від інших компаній? Звіт Adobe Digital Trends 2024 присвячений цим питанням. Дізнайтеся, як подолати складні очікування […]

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+