У зростаючому маркетингу залучення передбачає залучення нових користувачів або клієнтів на веб-сайт або мобільний додаток з кількох джерел. У парадигмі AARRR саме перша «А» пояснює, як знайти споживачів і, нарешті, перетворити їх на клієнтів. Маркетингові ініціативи реалізуються за допомогою платного, неоплачуваного або обох підходів, залежно від мети бізнесу. Маркетинг залучення, також відомий як маркетинг залучення потенційних клієнтів, — це тип маркетингу, який особливо націлений на споживачів, які знають про ваш продукт/послугу та перебувають у процесі прийняття рішення про покупку.
Чи стане ChatGPT новим джерелом доходу OpenAI?
OpenAI створює платіжну систему, щоб люди могли купувати речі безпосередньо через ChatGPT, не виходячи з чату. Як повідомляє Reuters, продавці платитимуть компанії зі штучним інтелектом комісійні з продажів. Це новий спосіб заробити гроші після того, як минулого року він втратив 5 мільярдів доларів, незважаючи на досягнення 10 мільярдів доларів доходу.