2 хв. читання

Придбання

У зростаючому маркетингу залучення передбачає залучення нових користувачів або клієнтів на веб-сайт або мобільний додаток з кількох джерел. У парадигмі AARRR саме перша «А» пояснює, як знайти споживачів і, нарешті, перетворити їх на клієнтів.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

У зростаючому маркетингу залучення передбачає залучення нових користувачів або клієнтів на веб-сайт або мобільний додаток з кількох джерел. У парадигмі AARRR саме перша «А» пояснює, як знайти споживачів і, нарешті, перетворити їх на клієнтів. Маркетингові ініціативи реалізуються за допомогою платного, неоплачуваного або обох підходів, залежно від мети бізнесу. Маркетинг залучення, також відомий як маркетинг залучення потенційних клієнтів, — це тип маркетингу, який особливо націлений на споживачів, які знають про ваш продукт/послугу та перебувають у процесі прийняття рішення про покупку.

Поділіться статтею
Схожі статті
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
4 хв. читання

ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння

Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні […]

Прочитати статтю
LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?
5 хв. читання

LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?

LinkedIn впроваджує зміни з 20 листопада 2024 року, насамперед щодо генеративного штучного інтелекту, розповсюдження контенту та захисту даних. Що варто знати про оновлення LinkedIn? Ознайомтеся з оглядом найважливіших змін.

Прочитати статтю
Найкращі стратегії мобільного маркетингу для малого та середнього бізнесу
5 хв. читання

Найкращі стратегії мобільного маркетингу для малого та середнього бізнесу

Онлайн-шопінг процвітає, і якщо ви керуєте малим або середнім бізнесом, ви не можете дозволити собі пропустити революцію мобільних пристроїв. Все більше і більше людей тягнуться до своїх телефонів, щоб переглядати веб-сторінки та купувати, тому настав час розумно підходити до стратегій мобільного маркетингу. Однак не хвилюйтеся – у нас є кілька порад, які допоможуть вам налагодити […]

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+