Тому що маркетинг – це маркетинг, який поєднує зростання бізнесу з корпоративною соціальною відповідальністю. Ці компанії підтримують некомерційні організації, наприклад, щоб вони добре виглядали. Вони також заохочують своїх клієнтів робити пожертви організаціям, з якими вони працюють, і підтримувати їх у цьому. Один із способів – продавати товари, коли прибуток іде організації, або купувати один, коли ви купуєте продукт, а вони віддають інший тому, хто цього потребує.
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні […]