C2C означає від клієнта до покупця. Одна з моделей електронної комерції, де споживачі торгують або обмінюються товарами один з одним на онлайн-платформі. Це опосередковується іншою платформою, де, з точки зору класифікації ринку, споживачі в основному обмінюються продуктами або інформацією та досвідом про ці продукти або послуги. Це можуть бути різні біржі або аукціони, на кшталт Ebay.com або Vinted.com.
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні […]