Direct-to-Consumer (DTC) — це компанії, які виробляють і продають свою продукцію безпосередньо споживачам, обходячи традиційних посередників, таких як оптові продавці, дистриб’ютори та роздрібні торговці. Ці бренди зазвичай працюють через власні платформи електронної комерції, веб-сайти, а іноді й фізичні магазини, зберігаючи повний контроль над розробкою своїх продуктів, маркетингом, продажами та відносинами з клієнтами. Бренди DTC часто зосереджуються на створенні сильної ідентичності бренду, пропонуючи персоналізований досвід і використовуючи інсайти на основі даних для задоволення конкретних потреб і вподобань клієнтів.
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні […]