Direct-to-Consumer (DTC) — це компанії, які виробляють і продають свою продукцію безпосередньо споживачам, обходячи традиційних посередників, таких як оптові продавці, дистриб’ютори та роздрібні торговці. Ці бренди зазвичай працюють через власні платформи електронної комерції, веб-сайти, а іноді й фізичні магазини, зберігаючи повний контроль над розробкою своїх продуктів, маркетингом, продажами та відносинами з клієнтами. Бренди DTC часто зосереджуються на створенні сильної ідентичності бренду, пропонуючи персоналізований досвід і використовуючи інсайти на основі даних для задоволення конкретних потреб і вподобань клієнтів.
WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram
На своїй конференції в Маямі WhatsApp оголосив про серйозні оновлення бізнесу, які інтегрують управління маркетингом у WhatsApp, Facebook та Instagram. Тепер компанії можуть обробляти кампанії для всіх трьох платформ через єдину інформаційну панель Ads Manager.