2 хв. читання

Що таке довічна цінність клієнта?

Одним із важливих показників, який дозволяє компаніям зрозуміти довгострокову цінність своїх контактів з клієнтами, є довічна цінність клієнта. Він дивиться на очікувану суму грошей, яку клієнт витратить з компанією протягом усього свого терміну роботи.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Одним із важливих показників, який дозволяє компаніям зрозуміти довгострокову цінність своїх контактів з клієнтами, є довічна цінність клієнта. Він дивиться на очікувану суму грошей, яку клієнт витратить з компанією протягом усього свого терміну роботи. Для того, щоб вирішити цю проблему, компанії зважують два основні елементи. Спочатку вони розглядають середній дохід, який приносить споживач. Потім вони прогнозують тривалість часу, протягом якого споживач, ймовірно, буде продовжувати робити покупки у них.

Множення цих двох чисел допомагає компаніям зрозуміти загальну цінність клієнта в часі. Від цих знань багато в чому залежить прийняття мудрих суджень щодо маркетингу, обслуговування клієнтів і розробки продукту. Наприклад, корпорація може більше зосередитися на переманюванні та утриманні певних типів клієнтів, якщо вона усвідомлює, що деякі з них зазвичай залишаються там довше і витрачають більше. Крім того, якщо вони виявлять, що деякі споживачі мають низьку довічну вартість, вони можуть шукати стратегії для збільшення своїх витрат або поглиблення своїх зв’язків з бізнесом.

 

 

Поділіться статтею
Схожі статті
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
4 хв. читання

ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння

Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні […]

Прочитати статтю
LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?
5 хв. читання

LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?

LinkedIn впроваджує зміни з 20 листопада 2024 року, насамперед щодо генеративного штучного інтелекту, розповсюдження контенту та захисту даних. Що варто знати про оновлення LinkedIn? Ознайомтеся з оглядом найважливіших змін.

Прочитати статтю
Найкращі стратегії мобільного маркетингу для малого та середнього бізнесу
5 хв. читання

Найкращі стратегії мобільного маркетингу для малого та середнього бізнесу

Онлайн-шопінг процвітає, і якщо ви керуєте малим або середнім бізнесом, ви не можете дозволити собі пропустити революцію мобільних пристроїв. Все більше і більше людей тягнуться до своїх телефонів, щоб переглядати веб-сторінки та купувати, тому настав час розумно підходити до стратегій мобільного маркетингу. Однак не хвилюйтеся – у нас є кілька порад, які допоможуть вам налагодити […]

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+