2 хв. читання

Що таке довічна цінність клієнта?

Одним із важливих показників, який дозволяє компаніям зрозуміти довгострокову цінність своїх контактів з клієнтами, є довічна цінність клієнта. Він дивиться на очікувану суму грошей, яку клієнт витратить з компанією протягом усього свого терміну роботи.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Одним із важливих показників, який дозволяє компаніям зрозуміти довгострокову цінність своїх контактів з клієнтами, є довічна цінність клієнта. Він дивиться на очікувану суму грошей, яку клієнт витратить з компанією протягом усього свого терміну роботи. Для того, щоб вирішити цю проблему, компанії зважують два основні елементи. Спочатку вони розглядають середній дохід, який приносить споживач. Потім вони прогнозують тривалість часу, протягом якого споживач, ймовірно, буде продовжувати робити покупки у них.

Множення цих двох чисел допомагає компаніям зрозуміти загальну цінність клієнта в часі. Від цих знань багато в чому залежить прийняття мудрих суджень щодо маркетингу, обслуговування клієнтів і розробки продукту. Наприклад, корпорація може більше зосередитися на переманюванні та утриманні певних типів клієнтів, якщо вона усвідомлює, що деякі з них зазвичай залишаються там довше і витрачають більше. Крім того, якщо вони виявлять, що деякі споживачі мають низьку довічну вартість, вони можуть шукати стратегії для збільшення своїх витрат або поглиблення своїх зв’язків з бізнесом.

 

 

Поділіться статтею
Схожі статті
GPeC SUMMIT 2025: святкування 20-річчя електронної комерції в Бухаресті
4 хв. читання

GPeC SUMMIT 2025: святкування 20-річчя електронної комерції в Бухаресті

GPeC SUMMIT, найзначніша подія в галузі електронної комерції та онлайн-маркетингу в Румунії та Східній Європі, відсвяткує своє 20-річчя у травні 2025 року винятковою дводенною програмою. Захід має на меті залучити еліту цифрового ринку, серед яких понад 800 учасників C-level.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Переваги глобальної експансії: чому варто її розглянути
20 хв. читання

Переваги глобальної експансії: чому варто її розглянути

Спосіб ведення бізнесу зазнає неухильних змін; І це не дивно. І на тлі дедалі більшого взаємозв’язку, схоже, що кордони між країнами якщо не зникли, то принаймні стали менш символічними, ніж реальними, коли йдеться про зростання. Вихід на нові ринки відкриває безліч можливостей, від збільшення потенційного доходу до більшої впізнаваності бренду. І незалежно від того, чи […]

Silvi Nuñez Silvi Nuñez
Managing Director, Optimational
Прочитати статтю
Які країни Європи найбільше покладаються на зовнішню електронну комерцію? Погляд на транскордонну торгівлю в Європі
4 хв. читання

Які країни Європи найбільше покладаються на зовнішню електронну комерцію? Погляд на транскордонну торгівлю в Європі

Нещодавні результати Європейської комерційної бази даних (ECDB) виявляють разючі регіональні закономірності в тому, як різні європейські країни взаємодіють з міжнародними онлайн-магазинами та які європейські країни найбільше покладаються на іноземну електронну комерцію. Цей аналіз досліджує різні ступені впровадження транскордонної електронної комерції на всьому континенті, зберігаючи при цьому цілісність основних ринкових даних.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+