Одним із важливих показників, який дозволяє компаніям зрозуміти довгострокову цінність своїх контактів з клієнтами, є довічна цінність клієнта. Він дивиться на очікувану суму грошей, яку клієнт витратить з компанією протягом усього свого терміну роботи. Для того, щоб вирішити цю проблему, компанії зважують два основні елементи. Спочатку вони розглядають середній дохід, який приносить споживач. Потім вони прогнозують тривалість часу, протягом якого споживач, ймовірно, буде продовжувати робити покупки у них.
Множення цих двох чисел допомагає компаніям зрозуміти загальну цінність клієнта в часі. Від цих знань багато в чому залежить прийняття мудрих суджень щодо маркетингу, обслуговування клієнтів і розробки продукту. Наприклад, корпорація може більше зосередитися на переманюванні та утриманні певних типів клієнтів, якщо вона усвідомлює, що деякі з них зазвичай залишаються там довше і витрачають більше. Крім того, якщо вони виявлять, що деякі споживачі мають низьку довічну вартість, вони можуть шукати стратегії для збільшення своїх витрат або поглиблення своїх зв’язків з бізнесом.