2 хв. читання

Що таке комісія?

Комісія — це комісія або відсоток, що виплачується комусь за здійснення транзакції або продажу. Комісія — це платіж, який здійснюється фізичній або юридичній особі за сприяння або завершення продажу чи транзакції.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Комісія — це комісія або відсоток, що виплачується комусь за здійснення транзакції або продажу. Комісія — це платіж, який здійснюється фізичній або юридичній особі за сприяння або завершення продажу чи транзакції.

Поширені способи використання:

– Продажі: Продавці часто отримують комісійні на основі товарів, які вони продають.
– Нерухомість: Агенти зазвичай отримують комісію, коли допомагають купувати або продавати нерухомість.
– Фінансові послуги: брокери можуть отримувати комісійні за інвестиції або страхові поліси, які вони продають.

Методика розрахунку:

– Відсоток: встановлений відсоток від ціни продажу або вартості угоди.
– Фіксована комісія: фіксована сума за транзакцію, незалежно від ціни продажу.
– Багаторівневі: різні ставки комісійних залежно від обсягу продажів або ефективності.

Терміни:

Комісійні зазвичай виплачуються після завершення транзакції, часто на щотижневій, щомісячній або щоквартальній основі.

Переваги:

– Мотивує торговий персонал працювати краще.
– Узгоджує винагороду співробітників з доходами компанії.
– Може бути економічно вигідним для бізнесу, оскільки оплата праці прив’язана до результатів.

Міркування

– Може призвести до агресивної тактики продажів, якщо нею не керувати належним чином.
– Може створити нестабільність доходів для тих, хто покладається виключно на комісійні.
– Вимагає чітких політик і систем відстеження.

Правові аспекти:

Структури комісій повинні дотримуватися трудового законодавства та галузевих нормативних актів.

Комісійні є поширеним способом стимулювання продажів і винагороди за продуктивність у багатьох галузях, хоча конкретні умови та ставки можуть сильно відрізнятися.

Поділіться статтею
Схожі статті
Чи вплине призупинення реклами на електронну комерцію?
4 хв. читання

Чи вплине призупинення реклами на електронну комерцію?

Цифрова реклама постійно розвивається та адаптується до поведінки споживачів. Останнім трендом, що формує онлайн-маркетинг на стрімінгових платформах, є призупинення реклами. Це новий формат реклами, який з’являється, коли глядачі ставлять на паузу контент, який вони переглядають.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Google покращує інтеграцію GA4 та Search Console
4 хв. читання

Google покращує інтеграцію GA4 та Search Console

Google випустив нову документацію , яка покращує інтеграцію даних з Google Analytics (GA4) і Search Console для кращої продуктивності веб-сайту та SEO-аналізу. Це оновлення особливо оцінять компанії, які прагнуть збільшити органічний трафік і покращити користувацький досвід.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Ключові тренди, що формують performance-маркетинг у 2025 році
26 хв. читання

Ключові тренди, що формують performance-маркетинг у 2025 році

Перформанс-маркетинг зараз змінюється як ніколи раніше. Завдяки покращенням якості життя, таким як штучний інтелект, машинне навчання та доповнена реальність, наше робоче життя розвивається щодня. Технологічно ми вже бачимо, що великі компанії, такі як Google, Meta та Microsoft, впроваджують рішення, які можуть допомогти їхнім рекламодавцям з креативністю, персоналізацією, кращим таргетингом тощо. Нові технології, такі як голосовий […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+