2 хв. читання

Що таке моделювання комплексу маркетингу (або МММ)?

МММ аналізує дані про продажі та маркетинг, щоб оцінити вплив різних маркетингових активностей на продажі. Компанії використовують цей підхід, щоб оцінити успіх своїх маркетингових ініціатив і спрогнозувати, як майбутні кампанії можуть вплинути на отримання доходу.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

МММ аналізує дані про продажі та маркетинг, щоб оцінити вплив різних маркетингових активностей на продажі. Компанії використовують цей підхід, щоб оцінити успіх своїх маркетингових ініціатив і спрогнозувати, як майбутні кампанії можуть вплинути на отримання доходу.

Це цінний інструмент для:

  1. Вимірювання ефективності маркетингу
  2. Прогнозування впливу майбутніх кампаній
  3. Оптимізація витрат на маркетинг

Ключові компоненти:

  • Комплекс маркетингу: Це охоплює всі маркетингові канали, які використовує компанія, від традиційної реклами до соціальних мереж і рекламних акцій.
  • Моделювання: МММ використовує статистичні моделі, в першу чергу регресійний аналіз, для кількісної оцінки впливу кожного маркетингового каналу на продажі.

Переваги МММ:

  1. Оцінка ефективності: МММ допомагає визначити, які маркетингові канали забезпечують найбільше продажів і забезпечують найкращу рентабельність інвестицій (ROI).
  2. Оптимізація витрат: Розуміючи ефективність каналу, компанії можуть ефективніше розподіляти свій маркетинговий бюджет.
  3. Прогнозування на майбутнє: МММ дозволяє компаніям прогнозувати вплив майбутніх маркетингових кампаній на основі історичних показників.

Переосмислення атрибуції за останнім кліком за допомогою MMM дозволяє компаніям вийти за рамки спрощених вимірювань. Наприклад, якщо ви ставите під сумнів цінність нещодавньої кампанії на білбордах, MMM надає аналітичні інструменти для оцінки її справжнього впливу на ширший маркетинговий комплекс.

Впроваджуючи МММ, компанії можуть отримати більш детальне розуміння своїх маркетингових зусиль, що призведе до більш обґрунтованих рішень і покращить загальні маркетингові показники.

Поділіться статтею
Схожі статті
WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram
5 хв. читання

WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram

На своїй конференції в Маямі WhatsApp оголосив про серйозні оновлення бізнесу, які інтегрують управління маркетингом у WhatsApp, Facebook та Instagram. Тепер компанії можуть обробляти кампанії для всіх трьох платформ через єдину інформаційну панель Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність
6 хв. читання

Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність

У маркетингу впливу відбувається щось грандіозне. Хоча бренди експериментують з особистостями, створеними штучним інтелектом, більшість людей все ще не довіряють їм. У чому родзинка? Автентичність може не мати такого значення, як усі думають.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній
4 хв. читання

Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній

Reddit щойно випустив те, що впізнає кожен рекламодавець – систему оцінки якості реклами, як у Google. Новий показник оптимізації оцінює налаштування вашого облікового запису та вказує вам, що саме потрібно вдосконалити, що робить рекламу на Reddit менш схожою на гру в угадування.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge