2 хв. читання

Що таке об’єднання продуктів?

Об’єднання продуктів — це стратегія ціноутворення та мерчандайзингу, коли кілька взаємодоповнюючих продуктів групуються та продаються разом як один пакет, як правило, за зниженою ціною порівняно з покупкою кожного товару окремо. Такий підхід стимулює клієнтів купувати більше товарів, відчуваючи при цьому більшу цінність.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Об’єднання продуктів — це стратегія ціноутворення та мерчандайзингу, коли кілька взаємодоповнюючих продуктів групуються та продаються разом як один пакет, як правило, за зниженою ціною порівняно з покупкою кожного товару окремо. Такий підхід стимулює клієнтів купувати більше товарів, відчуваючи при цьому більшу цінність.

Ключові характеристики:

  • Додаткові продукти: предмети, які природним чином працюють разом або доповнюють один одного
  • Сприйняття цінності: пакетне ціноутворення зазвичай пропонує економію порівняно з окремими покупками
  • Спрощене прийняття рішень: зменшує зусилля клієнтів при виборі сумісних продуктів
  • Вплив на різні категорії: знайомить клієнтів із продуктами, про які вони, можливо, інакше не дізнаються.

Переваги:

  • Збільшена середня вартість замовлення (AOV)
  • Вища оборотність запасів для неходових товарів
  • Підвищення задоволеності клієнтів завдяки кураторським рішенням
  • Можливість виділитися серед конкурентів

Ефективні стратегії об’єднання включають тематичні колекції (святкові набори, стартові набори), товари, які часто купують разом, багаторівневі набори (хороші/кращі/найкращі варіанти), а також настроювані набори, які дозволяють клієнтам вибирати компоненти в рамках рамок.

Поділіться статтею
Схожі статті
Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня
5 хв. читання

Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня

До довгоочікуваного Balkan Ecommerce Summit 2025 залишилося всього кілька днів, і він перетворить Софію на центр електронної комерції Балканського регіону 29-30 квітня 2025 року на Arena Sofia. З наближенням події цей Посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції містить усе, що вам потрібно знати, щоб отримати максимальну віддачу від цього провідного зібрання цифрової комерції.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?
5 хв. читання

Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?

Instagram офіційно представив Editits — власний додаток для редагування відео. Це особливо оцінять творці контенту та невеликі бренди, які прагнуть масштабувати виробництво відео. Це пряма відповідь популярному інструменту CapCut, який підпадає під ByteDance. Чим відрізняються ці додатки і який потенціал вони мають для електронної комерції?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Стратегічне маркетингове планування: 6 кроків до успіху бізнесу
19 хв. читання

Стратегічне маркетингове планування: 6 кроків до успіху бізнесу

Маркетингові дослідження показують, що приблизно 50-60% маркетологів офіційно документують свою маркетингову стратегію. Компанії часто недооцінюють маркетингове планування, хоча доведено, що воно збільшує їхні шанси на успіх (більш ніж на 300%!) та рентабельність інвестицій (на 60%!) порівняно з компаніями, які не планують.  У цій статті ми розглянемо основи планування в принципі, використовуючи приклади, включаючи інструкції про […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+