2 хв. читання

Що таке об’єднання?

Стратегія маркетингу та ціноутворення, коли кілька товарів або послуг об’єднуються та продаються разом як один пакет або одиниця, як правило, за ціною, нижчою за суму цін окремих товарів. Основні переваги: Збільшує середню вартість замовлення (AOV) Створює відчутну цінність для клієнтів Допомагає переміщати повільно продаваний товарний запас Вирізняється з-поміж конкурентів Спрощує прийняття рішень про покупку для […]

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Стратегія маркетингу та ціноутворення, коли кілька товарів або послуг об’єднуються та продаються разом як один пакет або одиниця, як правило, за ціною, нижчою за суму цін окремих товарів.

Основні переваги:

  • Збільшує середню вартість замовлення (AOV)
  • Створює відчутну цінність для клієнтів
  • Допомагає переміщати повільно продаваний товарний запас
  • Вирізняється з-поміж конкурентів
  • Спрощує прийняття рішень про покупку для клієнтів

Види об’єднання:

  • Чисте комплектування: предмети доступні лише в комплекті
  • Змішане об’єднання: предмети доступні окремо та в комплектах
  • Об’єднання між категоріями: поєднання взаємодоповнюючих товарів з різних категорій

Стратегії ціноутворення:

  • Зазвичай ціна на 5-15% нижча за комбіновані індивідуальні ціни
  • Можна виділити економію або зробити акцент на зручності і сумісності

Приклади:

  • Страви з цінністю фаст-фуду
  • Програмні комплекси (Microsoft Office)
  • Телекомунікаційні пакети (інтернет, телефон, ТБ)
  • Аксесуари для продукту (камера з об’єктивом, футляр і карта пам’яті)

Ефективність: Найбільш ефективний, коли комплектні товари доповнюють один одного або вирішують пов’язані потреби клієнтів.

Поділіться статтею
Схожі статті
Чи стане ChatGPT новим джерелом доходу OpenAI?
4 хв. читання

Чи стане ChatGPT новим джерелом доходу OpenAI?

OpenAI створює платіжну систему, щоб люди могли купувати речі безпосередньо через ChatGPT, не виходячи з чату. Як повідомляє Reuters, продавці платитимуть компанії зі штучним інтелектом комісійні з продажів. Це новий спосіб заробити гроші після того, як минулого року він втратив 5 мільярдів доларів, незважаючи на досягнення 10 мільярдів доларів доходу.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції
5 хв. читання

Маркетингові команди ігнорують проблему в 30 мільйонів фунтів стерлінгів: повернення електронної комерції

Онлайн-покупці повертають на 30-40% більше товарів, ніж покупці в магазині, але маркетингові інструменти не відстежують ці дані. Згідно з аналізом The-future-of-commerce.com, один модний бренд виявив розрив у розмірі 30 мільйонів фунтів стерлінгів між заявленим доходом і фактичним прибутком після врахування повернень. Більшість метрик цифрового маркетингу повністю ігнорують цю проблему.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Facebook видалив 10 мільйонів фальшивих облікових записів на Creator Protection Drive
4 хв. читання

Facebook видалив 10 мільйонів фальшивих облікових записів на Creator Protection Drive

Meta широко переслідувала злодіїв контенту. У першій половині 2025 року вони видалили 10 мільйонів фейкових профілів, копіюючи популярних творців, і вразили 500 000 спам-акаунтів. Тепер Facebook хоче зупинити появу одних і тих же вірусних відео всюди.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU