2 хв. читання

Що таке перехресні продажі?

Перехресні продажі – це тактика продажів, яка передбачає пропозицію додаткових товарів або послуг існуючим клієнтам. Продаж вгору – це схожа тактика, але з метою запропонувати дорожчий товар.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Перехресні продажі – це тактика продажів, яка передбачає пропозицію додаткових товарів або послуг існуючим клієнтам. Продаж вгору – це схожа тактика, але з метою запропонувати дорожчий товар. У перехресних продажах товар не обов’язково повинен бути дорожчим, але може бути аксесуаром. Наприклад, покупець купує мобільний телефон, а продавець пропонує додаткові аксесуари, такі як чохол для мобільного телефону або карту пам’яті. Такі перехресні продажі поширюються не тільки на електронні магазини, де додаткові товари або послуги можуть бути показані в момент покупки, але і на продажі віч-на-віч, коли продавець пропонує додаткові товари або послуги безпосередньо покупцеві.

 

 

Поділіться статтею
Схожі статті
Кампанія пошукової реклами в TikTok: збільште продажі в електронній комерції
4 хв. читання

Кампанія пошукової реклами в TikTok: збільште продажі в електронній комерції

TikTok розширює свої рекламні можливості, запускаючи нову функцію кампанії пошукової реклами TikTok . Його метою є охоплення користувачів з високою ймовірністю здійснення покупки через результати пошуку в додатку TikTok. Все частіше люди використовують соціальні платформи для пошуку товарів замість традиційних пошукових систем. TikTok хоче дати можливість рекламодавцям націлюватися на користувачів саме тоді, коли вони активно […]

Прочитати статтю
Ефективний B2B маркетинг у соціальних медіа: планування та стратегії
5 хв. читання

Ефективний B2B маркетинг у соціальних медіа: планування та стратегії

Маркетинг у соціальних мережах B2B зараз є важливим інструментом для компаній, які хочуть охопити більше людей, зміцнити довіру до свого бренду та налагодити зв’язок з можливими клієнтами та бізнес-партнерами. Цей вид маркетингу є більш складним, ніж B2C-маркетинг, який орієнтований на швидкі продажі. Він повинен бути зосереджений на побудові довгострокових відносин, лідерстві думок і наданні професійній […]

Прочитати статтю
7 ефективних стратегій холодних дзвінків для успіху в електронній комерції
5 хв. читання

7 ефективних стратегій холодних дзвінків для успіху в електронній комерції

Холодні дзвінки можуть бути цінною стратегією лідогенерації для підприємств електронної комерції, дозволяючи їм безпосередньо зв’язуватися з потенційними клієнтами. У нас є для вас кілька дієвих порад і кращих практик по впровадженню холодних дзвінків в електронну комерцію.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+