2 хв. читання

Що таке собівартість проданих товарів (COGS)?

Cost of Goods Sold, або скорочено COGS, — це гроші, які компанія витрачає на виробництво товарів, які вона продає. Це як вартість рецепта для пекаря – скільки вони витрачають на борошно, цукор і яйця, щоб спекти торт.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Cost of Goods Sold, або скорочено COGS, — це гроші, які компанія витрачає на виробництво товарів, які вона продає. Це як вартість рецепта для пекаря – скільки вони витрачають на борошно, цукор і яйця, щоб спекти торт. COGS покриває очевидні витрати: сировину, яка йде на продукт, і заробітну плату, що виплачується працівникам, які його виробляють. Але він не включає такі речі, як реклама продукту або доставка його клієнтам. По суті, COGS повідомляє вам, скільки коштує створення продукту, перш ніж ви почнете турбуватися про його продаж або доставку. Це критично важливе число для компаній, оскільки воно допомагає їм з’ясувати, скільки прибутку вони насправді отримують від кожного продажу.

Поділіться статтею
Схожі статті
Кампанія пошукової реклами в TikTok: збільште продажі в електронній комерції
4 хв. читання

Кампанія пошукової реклами в TikTok: збільште продажі в електронній комерції

TikTok розширює свої рекламні можливості, запускаючи нову функцію кампанії пошукової реклами TikTok . Його метою є охоплення користувачів з високою ймовірністю здійснення покупки через результати пошуку в додатку TikTok. Все частіше люди використовують соціальні платформи для пошуку товарів замість традиційних пошукових систем. TikTok хоче дати можливість рекламодавцям націлюватися на користувачів саме тоді, коли вони активно […]

Прочитати статтю
Ефективний B2B маркетинг у соціальних медіа: планування та стратегії
5 хв. читання

Ефективний B2B маркетинг у соціальних медіа: планування та стратегії

Маркетинг у соціальних мережах B2B зараз є важливим інструментом для компаній, які хочуть охопити більше людей, зміцнити довіру до свого бренду та налагодити зв’язок з можливими клієнтами та бізнес-партнерами. Цей вид маркетингу є більш складним, ніж B2C-маркетинг, який орієнтований на швидкі продажі. Він повинен бути зосереджений на побудові довгострокових відносин, лідерстві думок і наданні професійній […]

Прочитати статтю
7 ефективних стратегій холодних дзвінків для успіху в електронній комерції
5 хв. читання

7 ефективних стратегій холодних дзвінків для успіху в електронній комерції

Холодні дзвінки можуть бути цінною стратегією лідогенерації для підприємств електронної комерції, дозволяючи їм безпосередньо зв’язуватися з потенційними клієнтами. У нас є для вас кілька дієвих порад і кращих практик по впровадженню холодних дзвінків в електронну комерцію.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+