Cost of Goods Sold, або скорочено COGS, — це гроші, які компанія витрачає на виробництво товарів, які вона продає. Це як вартість рецепта для пекаря – скільки вони витрачають на борошно, цукор і яйця, щоб спекти торт. COGS покриває очевидні витрати: сировину, яка йде на продукт, і заробітну плату, що виплачується працівникам, які його виробляють. Але він не включає такі речі, як реклама продукту або доставка його клієнтам. По суті, COGS повідомляє вам, скільки коштує створення продукту, перш ніж ви почнете турбуватися про його продаж або доставку. Це критично важливе число для компаній, оскільки воно допомагає їм з’ясувати, скільки прибутку вони насправді отримують від кожного продажу.
Кампанія пошукової реклами в TikTok: збільште продажі в електронній комерції
TikTok розширює свої рекламні можливості, запускаючи нову функцію кампанії пошукової реклами TikTok . Його метою є охоплення користувачів з високою ймовірністю здійснення покупки через результати пошуку в додатку TikTok. Все частіше люди використовують соціальні платформи для пошуку товарів замість традиційних пошукових систем. TikTok хоче дати можливість рекламодавцям націлюватися на користувачів саме тоді, коли вони активно […]