Показник, який допомагає оцінити ефективність рекламних кампаній шляхом визначення витрат на рекламу по відношенню до продажів, здійснених за допомогою цих оголошень, у відсотках.
Формула: ACoS = (витрати на рекламу/дохід від продажів) × 100
Ключові тези:
• Низький ACoS завжди кращий, ніж високий, оскільки він показує ефективність кампанії.
• В основному використовується в рекламі на Amazon та інших маркетплейсах.
•Використовується для визначення прибутковості рекламних кампаній.
Однак він не може бути використаний окремо для визначення фактичної прибутковості бізнесу, оскільки він не включає інші витрати.
Приклад: Якщо ви витрачаєте $20 на рекламу і стимулюєте продажі на $100, ваш ACoS становить 20%.
Бізнес-додаток: Щоб визначити найкращу тактику призначення ставок, знайти найефективніші ключові слова та змінити бюджет кампанії, щоб отримати максимальну віддачу від витрат на рекламу.
Пов’язані показники: ROAS (рентабельність інвестицій у рекламу) протилежна ACoS (ROAS = дохід від продажів ÷ витрати на рекламу).