Уявіть собі улюблені телеканали, які пропонують досвід, схожий на Netflix. По суті, це те, що BVOD пропонує на стіл. Це розумне поєднання звичайного безкоштовного мовлення та сучасних технологій потокового передавання. За допомогою BVOD глядачі можуть отримати доступ до скарбниці контенту зі знайомих телевізійних мереж, і все це у них під рукою. Не потрібно турбуватися про розклад або встановлення записів – просто переглядайте, натискайте та насолоджуйтеся. Найкраща частина? Як правило, він безкоштовний, підтримується стратегічно розміщеною рекламою, яка забезпечує потік контенту без плати за підписку. Ця модель дозволяє мовникам залишатися актуальними в епоху потокового мовлення, пропонуючи глядачам гнучкість і величезну бібліотеку шоу на вимогу. Це телебачення еволюціонувало для цифрових нативів, поєднуючи комфорт традиційного мовлення зі зручністю сучасних технологій.
WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram
На своїй конференції в Маямі WhatsApp оголосив про серйозні оновлення бізнесу, які інтегрують управління маркетингом у WhatsApp, Facebook та Instagram. Тепер компанії можуть обробляти кампанії для всіх трьох платформ через єдину інформаційну панель Ads Manager.