1 хв. читання

Що таке CPO?

CPO – Cost per order – це термін, який позначає вартість замовлення кампанії або реклами в інтернеті. Ця вартість розраховується шляхом ділення вартості оголошення на кількість успішних замовлень.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

CPO – Cost per order – це термін, який позначає вартість замовлення кампанії або реклами в інтернеті. Ця вартість розраховується шляхом ділення вартості оголошення на кількість успішних замовлень. Мета цього розрахунку – визначити, скільки коштує отримати замовлення. Якщо основною метою цієї форми маркетингу є просто генерування продажів, то ціна за замовлення є кращим способом вимірювання цих даних.

 

Поділіться статтею
Схожі статті
WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram
5 хв. читання

WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram

На своїй конференції в Маямі WhatsApp оголосив про серйозні оновлення бізнесу, які інтегрують управління маркетингом у WhatsApp, Facebook та Instagram. Тепер компанії можуть обробляти кампанії для всіх трьох платформ через єдину інформаційну панель Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність
6 хв. читання

Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність

У маркетингу впливу відбувається щось грандіозне. Хоча бренди експериментують з особистостями, створеними штучним інтелектом, більшість людей все ще не довіряють їм. У чому родзинка? Автентичність може не мати такого значення, як усі думають.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній
4 хв. читання

Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній

Reddit щойно випустив те, що впізнає кожен рекламодавець – систему оцінки якості реклами, як у Google. Новий показник оптимізації оцінює налаштування вашого облікового запису та вказує вам, що саме потрібно вдосконалити, що робить рекламу на Reddit менш схожою на гру в угадування.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge