1 хв. читання

Що таке CRO?

CRO розшифровується як оптимізація коефіцієнта конверсії. Цей термін розшифровується як різні дії, пов’язані з оптимізацією веб-сайту з метою підвищення коефіцієнта конверсії.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

CRO розшифровується як оптимізація коефіцієнта конверсії. Цей термін розшифровується як різні дії, пов’язані з оптимізацією веб-сайту з метою підвищення коефіцієнта конверсії. Ці зміни пов’язані з користувацьким досвідом, тобто спробою зробити веб-сайт більш зручним та успішним. Це також пов’язано з тестуванням веб-сайтів, таким як A/B-тестування, яке досліджує, яка форма веб-сайту є більш привабливою для клієнта. Іншим методом може бути дослідження аудиторії, яке спрямоване на те, щоб дізнатися вашу цільову аудиторію, щоб маркетологи могли адаптувати свої кампанії та онлайн-продажі.

 

Поділіться статтею
Схожі статті
5 секретів залучення талантів, які насправді працюють у 2025 році (а не те, що роблять усі)
12 хв. читання

5 секретів залучення талантів, які насправді працюють у 2025 році (а не те, що роблять усі)

Є причина, чому в деяких компаніях кандидати вишиковуються в чергу, тоді як інші борються з пошуком талантів навіть на базові посади. Це не те, що ви думаєте. Попрацювавши з сотнями команд найму, Венціслава Ніколова визначила, що саме відрізняє компанії, які залучають чудові таланти, від тих, які цього не роблять. Розрив більший, ніж можна було очікувати.

Ventsislava Nikolova Ventsislava Nikolova
Founder and CEO, WorkVibes
7 000+ маркетологів прямують до Будапешта – і ось чому
4 хв. читання

7 000+ маркетологів прямують до Будапешта – і ось чому

Affiliate World Europe приїде до Будапешта 4-5 вересня 2025 року в Будапештському конгресно-виставковому центрі Hungexpo. Ця головна конференція з партнерського маркетингу об’єднує найкращих маркетологів, рекламодавців і технологічних новаторів галузі на два дні нетворкінгу, навчання та зростання бізнесу.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Оцінка можливостей штучного інтелекту від Meta тепер доступна для всіх рекламних облікових записів
3 хв. читання

Оцінка можливостей штучного інтелекту від Meta тепер доступна для всіх рекламних облікових записів

Meta завершила глобальне розгортання своєї функції Opportunity Score у всіх рекламних облікових записах після початкових етапів тестування, які розпочалися на початку цього року. Інструмент оптимізації на основі штучного інтелекту має на меті допомогти рекламодавцям покращити ефективність кампанії за допомогою систематичних рекомендацій.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+