FMCG розшифровується як Fast-Moving Consumer Goods (швидкі споживчі товари). Це продукція, яка продається швидко і за відносно невисокою вартістю.
FMCG відноситься до продуктів, які мають короткий термін придатності або через високий споживчий попит, або через те, що вони швидко псуються.
Характеристики:
-
- Часті покупки
- Низька вартість
- Швидке споживання
- Короткий термін зберігання
- Висока плинність кадрів
Приклади:
-
- Їжа та напої
- Туалетні приналежності
- Препарати, що відпускаються без рецепта
- Засоби для чищення
- Косметика
- Канцелярські товари
Галузеве значення: Сектор FMCG є однією з найбільших і найбільш конкурентоспроможних галузей у світі, в якій беруть участь великі транснаціональні корпорації. FMCG-компанії часто працюють з низькою маржею прибутку та покладаються на високі обсяги продажів для отримання прибутку.