2 хв. читання

Що таке FMCG?

FMCG розшифровується як Fast-Moving Consumer Goods (швидкі споживчі товари). Це продукція, яка продається швидко і за відносно невисокою вартістю.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

FMCG розшифровується як Fast-Moving Consumer Goods (швидкі споживчі товари). Це продукція, яка продається швидко і за відносно невисокою вартістю.

FMCG відноситься до продуктів, які мають короткий термін придатності або через високий споживчий попит, або через те, що вони швидко псуються.

Характеристики:

    • Часті покупки
    • Низька вартість
    • Швидке споживання
    • Короткий термін зберігання
    • Висока плинність кадрів

Приклади:

    • Їжа та напої
    • Туалетні приналежності
    • Препарати, що відпускаються без рецепта
    • Засоби для чищення
    • Косметика
    • Канцелярські товари

Галузеве значення: Сектор FMCG є однією з найбільших і найбільш конкурентоспроможних галузей у світі, в якій беруть участь великі транснаціональні корпорації. FMCG-компанії часто працюють з низькою маржею прибутку та покладаються на високі обсяги продажів для отримання прибутку.

Поділіться статтею
Схожі статті
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
4 хв. читання

ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння

Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні […]

Прочитати статтю
LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?
5 хв. читання

LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?

LinkedIn впроваджує зміни з 20 листопада 2024 року, насамперед щодо генеративного штучного інтелекту, розповсюдження контенту та захисту даних. Що варто знати про оновлення LinkedIn? Ознайомтеся з оглядом найважливіших змін.

Прочитати статтю
Найкращі стратегії мобільного маркетингу для малого та середнього бізнесу
5 хв. читання

Найкращі стратегії мобільного маркетингу для малого та середнього бізнесу

Онлайн-шопінг процвітає, і якщо ви керуєте малим або середнім бізнесом, ви не можете дозволити собі пропустити революцію мобільних пристроїв. Все більше і більше людей тягнуться до своїх телефонів, щоб переглядати веб-сторінки та купувати, тому настав час розумно підходити до стратегій мобільного маркетингу. Однак не хвилюйтеся – у нас є кілька порад, які допоможуть вам налагодити […]

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+