2 хв. читання

Що таке FOMO?

FOMO (Fear of Missing Out) – це потужний психологічний тригер і маркетингова стратегія, яка створює відчуття терміновості та дефіциту для стимулювання дій споживачів. В електронній комерції FOMO використовує вроджену тривогу споживачів щодо потенційної втрати цінних можливостей, досвіду або обмежених за часом пропозицій.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

FOMO (Fear of Missing Out) – це потужний психологічний тригер і маркетингова стратегія, яка створює відчуття терміновості та дефіциту для стимулювання дій споживачів. В електронній комерції FOMO використовує вроджену тривогу споживачів щодо потенційної втрати цінних можливостей, досвіду або обмежених за часом пропозицій.

Ключові тактики впровадження FOMO:

  • Пропозиції з обмеженим терміном дії: таймери зворотного відліку на сторінках товарів, які показують, коли закінчується розпродаж
  • Низькі показники запасу: сповіщення «Залишилося лише 3!», які створюють терміновість покупки
  • Ексклюзивний доступ: товари лише для учасників або ранній доступ до нових колекцій
  • Соціальний захист: відображення нещодавніх покупок або кількості людей, які переглядають товар.
  • Миттєві розпродажі: короткі, неоголошені розпродажі, які винагороджують частих відвідувачів сайту
  • Списки очікування: створення очікування розпроданих товарів за допомогою сповіщень про поповнення запасів

Ефективність та міркування:

Маркетинг FOMO працює шляхом активізації неприйняття споживачами втрат – психологічного принципу, згідно з яким люди відчувають біль від втрати чогось гостріше, ніж задоволення від отримання чогось рівноцінного. При автентичному впровадженні FOMO може значно підвищити коефіцієнт конверсії та середню вартість замовлень.

Однак компаніям слід балансувати між тактикою FOMO та прозорістю та справжньою цінністю. Штучний дефіцит або оманлива терміновість можуть зашкодити довірі бренду та призвести до негативного досвіду клієнтів.

Поділіться статтею
Схожі статті
Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня
5 хв. читання

Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня

До довгоочікуваного Balkan Ecommerce Summit 2025 залишилося всього кілька днів, і він перетворить Софію на центр електронної комерції Балканського регіону 29-30 квітня 2025 року на Arena Sofia. З наближенням події цей Посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції містить усе, що вам потрібно знати, щоб отримати максимальну віддачу від цього провідного зібрання цифрової комерції.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?
5 хв. читання

Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?

Instagram офіційно представив Editits — власний додаток для редагування відео. Це особливо оцінять творці контенту та невеликі бренди, які прагнуть масштабувати виробництво відео. Це пряма відповідь популярному інструменту CapCut, який підпадає під ByteDance. Чим відрізняються ці додатки і який потенціал вони мають для електронної комерції?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Стратегічне маркетингове планування: 6 кроків до успіху бізнесу
19 хв. читання

Стратегічне маркетингове планування: 6 кроків до успіху бізнесу

Маркетингові дослідження показують, що приблизно 50-60% маркетологів офіційно документують свою маркетингову стратегію. Компанії часто недооцінюють маркетингове планування, хоча доведено, що воно збільшує їхні шанси на успіх (більш ніж на 300%!) та рентабельність інвестицій (на 60%!) порівняно з компаніями, які не планують.  У цій статті ми розглянемо основи планування в принципі, використовуючи приклади, включаючи інструкції про […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+