2 хв. читання

Що таке FOMO?

FOMO (Fear of Missing Out) – це потужний психологічний тригер і маркетингова стратегія, яка створює відчуття терміновості та дефіциту для стимулювання дій споживачів. В електронній комерції FOMO використовує вроджену тривогу споживачів щодо потенційної втрати цінних можливостей, досвіду або обмежених за часом пропозицій.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

FOMO (Fear of Missing Out) – це потужний психологічний тригер і маркетингова стратегія, яка створює відчуття терміновості та дефіциту для стимулювання дій споживачів. В електронній комерції FOMO використовує вроджену тривогу споживачів щодо потенційної втрати цінних можливостей, досвіду або обмежених за часом пропозицій.

Ключові тактики впровадження FOMO:

  • Пропозиції з обмеженим терміном дії: таймери зворотного відліку на сторінках товарів, які показують, коли закінчується розпродаж
  • Низькі показники запасу: сповіщення «Залишилося лише 3!», які створюють терміновість покупки
  • Ексклюзивний доступ: товари лише для учасників або ранній доступ до нових колекцій
  • Соціальний захист: відображення нещодавніх покупок або кількості людей, які переглядають товар.
  • Миттєві розпродажі: короткі, неоголошені розпродажі, які винагороджують частих відвідувачів сайту
  • Списки очікування: створення очікування розпроданих товарів за допомогою сповіщень про поповнення запасів

Ефективність та міркування:

Маркетинг FOMO працює шляхом активізації неприйняття споживачами втрат – психологічного принципу, згідно з яким люди відчувають біль від втрати чогось гостріше, ніж задоволення від отримання чогось рівноцінного. При автентичному впровадженні FOMO може значно підвищити коефіцієнт конверсії та середню вартість замовлень.

Однак компаніям слід балансувати між тактикою FOMO та прозорістю та справжньою цінністю. Штучний дефіцит або оманлива терміновість можуть зашкодити довірі бренду та призвести до негативного досвіду клієнтів.

Поділіться статтею
Схожі статті
WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram
5 хв. читання

WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram

На своїй конференції в Маямі WhatsApp оголосив про серйозні оновлення бізнесу, які інтегрують управління маркетингом у WhatsApp, Facebook та Instagram. Тепер компанії можуть обробляти кампанії для всіх трьох платформ через єдину інформаційну панель Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність
6 хв. читання

Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність

У маркетингу впливу відбувається щось грандіозне. Хоча бренди експериментують з особистостями, створеними штучним інтелектом, більшість людей все ще не довіряють їм. У чому родзинка? Автентичність може не мати такого значення, як усі думають.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній
4 хв. читання

Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній

Reddit щойно випустив те, що впізнає кожен рекламодавець – систему оцінки якості реклами, як у Google. Новий показник оптимізації оцінює налаштування вашого облікового запису та вказує вам, що саме потрібно вдосконалити, що робить рекламу на Reddit менш схожою на гру в угадування.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge