2 хв. читання

Що таке Google Merchant Center?

Google Merchant Center – це централізована платформа, на якій компанії електронної комерції можуть керувати своєю цифровою присутністю в наборі продуктів Google, пов’язаних із покупками. Цей потужний інструмент дозволяє компаніям ефективно контролювати та оновлювати свої онлайн-списки продуктів.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

Google Merchant Center – це централізована платформа, на якій компанії електронної комерції можуть керувати своєю цифровою присутністю в наборі продуктів Google, пов’язаних із покупками. Цей потужний інструмент дозволяє компаніям ефективно контролювати та оновлювати свої онлайн-списки продуктів. Основна мета Google Merchant Center – надати оптимізований інтерфейс, за допомогою якого компанії можуть завантажувати, зберігати й оптимізувати інформацію про свої товари. Це включає важливі деталі, такі як зображення, ціни та описи, які потім відображаються в релевантних результатах пошуку Google Shopping. Крім цієї основної функції, Google Merchant Center легко інтегрується з іншими службами Google, зокрема з Google Мій бізнес. Ця інтеграція надає компаніям повний контроль над електронною комерцією та маркетинговими зусиллями на основі Google, що дозволяє розробити цілісну та ефективну стратегію роздрібної торгівлі в Інтернеті. Використовуючи Google Merchant Center, компанії можуть гарантувати, що їхні товари точно представлені в екосистемі Google, що потенційно підвищує видимість і збільшує продажі на конкурентному цифровому ринку.

Поділіться статтею
Схожі статті
Google Ads запускає тести бюджету для кампаній із максимальною ефективністю
5 хв. читання

Google Ads запускає тести бюджету для кампаній із максимальною ефективністю

Google Ads запустив нову функцію, яка дає змогу оцінювати зміну бюджету від динамічних пошукових оголошень (DSA) або медійних кампаній до кампаній із максимальною ефективністю (PMax). Оновлення покликане допомогти досягти вищої ефективності та кращих результатів.

Прочитати статтю
Тренди TikTok у 2025 році: новий звіт розкриває стратегії для електронної комерції
4 хв. читання

Тренди TikTok у 2025 році: новий звіт розкриває стратегії для електронної комерції

Звіт TikTok «Що далі 2025 року» висвітлює нові тенденції, які бренди електронної комерції можуть використовувати, щоб залишатися культурно відповідними та налагоджувати зв’язок зі своєю аудиторією. Ось ключові висновки для вашої стратегії цього року, які допоможуть вам орієнтуватися в динаміці ринку, оптимізувати ефективність і створювати значущі зв’язки з цільовою аудиторією за допомогою інсайтів на основі даних і […]

Прочитати статтю
Meta співпрацює з eBay: нова ера для Facebook Marketplace
3 хв. читання

Meta співпрацює з eBay: нова ера для Facebook Marketplace

Meta співпрацює з eBay. Це новаторське партнерство дозволить Facebook Marketplace безпосередньо відображати лістинги на eBay, повідомляє CNBC. Цей стратегічний крок є відповіддю на листопадове рішення Європейської комісії оштрафувати Meta на 797 мільйонів євро за порушення антимонопольних правил ЄС.

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+