Показник відкриття імейлів є ключовим показником ефективності в email-маркетингу. Він вимірює частку одержувачів, які переглядають електронний лист з певної кампанії. Для розрахунку: Open Rate = (Кількість відкритих листів / Кількість доставлених листів) x 100. Показники відкритих дверей коливаються в різних галузях, але загальний середній показник коливається в районі 17%. Прагнення досягти або перевищити цей показник зазвичай вважається хорошою практикою.
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні […]