2 хв. читання

Що таке SMART-цілі?

Цілі SMART – це основа для постановки ефективних цілей. Абревіатура SMART розшифровується як:

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

 

Специфічний: Цілі повинні бути чіткими і точними, а не розпливчастими. Вимірність: Ви повинні бути в змозі кількісно оцінити або принаймні мати якийсь спосіб вимірювання прогресу.

Досяжні: Цілі повинні бути реалістичними і досяжними, враховуючи ваші ресурси і обмеження.

Відповідні: Мета повинна узгоджуватися з більш широкими цілями і бути вартою уваги.

З прив’язкою в часі: Повинні бути конкретні часові рамки для досягнення мети.

Ця структура допомагає створювати чітко визначені цілі, які з більшою ймовірністю будуть досягнуті. Наприклад, замість фрази «Я хочу збільшити продажі», SMART-ціль буде такою: «Збільшити щомісячний дохід від продажів на 15% протягом наступного кварталу за рахунок запуску двох нових лінійок продуктів і розширення нашої маркетингової кампанії електронною поштою». Використання SMART-цілей може покращити концентрацію, підвищити мотивацію та забезпечити чіткий шлях до успіху як в особистому, так і в професійному контексті. Вони допомагають трансформувати туманні наміри в конкретні плани дій.

 

Поділіться статтею
Схожі статті
WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram
5 хв. читання

WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram

На своїй конференції в Маямі WhatsApp оголосив про серйозні оновлення бізнесу, які інтегрують управління маркетингом у WhatsApp, Facebook та Instagram. Тепер компанії можуть обробляти кампанії для всіх трьох платформ через єдину інформаційну панель Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність
6 хв. читання

Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність

У маркетингу впливу відбувається щось грандіозне. Хоча бренди експериментують з особистостями, створеними штучним інтелектом, більшість людей все ще не довіряють їм. У чому родзинка? Автентичність може не мати такого значення, як усі думають.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній
4 хв. читання

Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній

Reddit щойно випустив те, що впізнає кожен рекламодавець – систему оцінки якості реклами, як у Google. Новий показник оптимізації оцінює налаштування вашого облікового запису та вказує вам, що саме потрібно вдосконалити, що робить рекламу на Reddit менш схожою на гру в угадування.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge