Специфічний: Цілі повинні бути чіткими і точними, а не розпливчастими. Вимірність: Ви повинні бути в змозі кількісно оцінити або принаймні мати якийсь спосіб вимірювання прогресу.
Досяжні: Цілі повинні бути реалістичними і досяжними, враховуючи ваші ресурси і обмеження.
Відповідні: Мета повинна узгоджуватися з більш широкими цілями і бути вартою уваги.
З прив’язкою в часі: Повинні бути конкретні часові рамки для досягнення мети.
Ця структура допомагає створювати чітко визначені цілі, які з більшою ймовірністю будуть досягнуті. Наприклад, замість фрази «Я хочу збільшити продажі», SMART-ціль буде такою: «Збільшити щомісячний дохід від продажів на 15% протягом наступного кварталу за рахунок запуску двох нових лінійок продуктів і розширення нашої маркетингової кампанії електронною поштою». Використання SMART-цілей може покращити концентрацію, підвищити мотивацію та забезпечити чіткий шлях до успіху як в особистому, так і в професійному контексті. Вони допомагають трансформувати туманні наміри в конкретні плани дій.