2 хв. читання

Що таке SMART-цілі?

Цілі SMART – це основа для постановки ефективних цілей. Абревіатура SMART розшифровується як:

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

 

Специфічний: Цілі повинні бути чіткими і точними, а не розпливчастими. Вимірність: Ви повинні бути в змозі кількісно оцінити або принаймні мати якийсь спосіб вимірювання прогресу.

Досяжні: Цілі повинні бути реалістичними і досяжними, враховуючи ваші ресурси і обмеження.

Відповідні: Мета повинна узгоджуватися з більш широкими цілями і бути вартою уваги.

З прив’язкою в часі: Повинні бути конкретні часові рамки для досягнення мети.

Ця структура допомагає створювати чітко визначені цілі, які з більшою ймовірністю будуть досягнуті. Наприклад, замість фрази «Я хочу збільшити продажі», SMART-ціль буде такою: «Збільшити щомісячний дохід від продажів на 15% протягом наступного кварталу за рахунок запуску двох нових лінійок продуктів і розширення нашої маркетингової кампанії електронною поштою». Використання SMART-цілей може покращити концентрацію, підвищити мотивацію та забезпечити чіткий шлях до успіху як в особистому, так і в професійному контексті. Вони допомагають трансформувати туманні наміри в конкретні плани дій.

 

Поділіться статтею
Схожі статті
Розуміння платної реклами в соціальних мережах
19 хв. читання

Розуміння платної реклами в соціальних мережах

Платна реклама в соціальних мережах стала потужним інструментом для компаній, які прагнуть розширити свою присутність в Інтернеті та ефективно взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією. На відміну від органічних постів, платна реклама дозволяє брендам використовувати широке охоплення платформ соціальних мереж для доставки індивідуальних повідомлень, які резонують з конкретними демографічними групами. Оскільки компанії конкурують за увагу споживачів, […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Прочитати статтю
Розуміння платної реклами в соціальних мережах
19 хв. читання

Розуміння платної реклами в соціальних мережах

Платна реклама в соціальних мережах стала потужним інструментом для компаній, які прагнуть розширити свою присутність в Інтернеті та ефективно взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією. На відміну від органічних постів, платна реклама дозволяє брендам використовувати широке охоплення платформ соціальних мереж для доставки індивідуальних повідомлень, які резонують з конкретними демографічними групами. Оскільки компанії конкурують за увагу споживачів, […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Прочитати статтю
Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити
6 хв. читання

Чому лише 26% оцінюють цифровий досвід як відмінний і як його покращити

Лише 26% клієнтів оцінюють цифровий досвід як відмінний. Що робити? Минулого року спостерігався сплеск новин про уніфіковані дані та генеративний штучний інтелект, які мають потенціал для трансформації клієнтського досвіду. Чому персоналізація часто дає збій? І що відрізняє лідерів ринку від інших компаній? Звіт Adobe Digital Trends 2024 присвячений цим питанням. Дізнайтеся, як подолати складні очікування […]

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+