2 хв. читання

Що таке SMART-цілі?

Цілі SMART – це основа для постановки ефективних цілей. Абревіатура SMART розшифровується як:

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

 

Специфічний: Цілі повинні бути чіткими і точними, а не розпливчастими. Вимірність: Ви повинні бути в змозі кількісно оцінити або принаймні мати якийсь спосіб вимірювання прогресу.

Досяжні: Цілі повинні бути реалістичними і досяжними, враховуючи ваші ресурси і обмеження.

Відповідні: Мета повинна узгоджуватися з більш широкими цілями і бути вартою уваги.

З прив’язкою в часі: Повинні бути конкретні часові рамки для досягнення мети.

Ця структура допомагає створювати чітко визначені цілі, які з більшою ймовірністю будуть досягнуті. Наприклад, замість фрази «Я хочу збільшити продажі», SMART-ціль буде такою: «Збільшити щомісячний дохід від продажів на 15% протягом наступного кварталу за рахунок запуску двох нових лінійок продуктів і розширення нашої маркетингової кампанії електронною поштою». Використання SMART-цілей може покращити концентрацію, підвищити мотивацію та забезпечити чіткий шлях до успіху як в особистому, так і в професійному контексті. Вони допомагають трансформувати туманні наміри в конкретні плани дій.

 

Поділіться статтею
Схожі статті
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
4 хв. читання

ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння

Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні […]

Прочитати статтю
LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?
5 хв. читання

LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?

LinkedIn впроваджує зміни з 20 листопада 2024 року, насамперед щодо генеративного штучного інтелекту, розповсюдження контенту та захисту даних. Що варто знати про оновлення LinkedIn? Ознайомтеся з оглядом найважливіших змін.

Прочитати статтю
Найкращі стратегії мобільного маркетингу для малого та середнього бізнесу
5 хв. читання

Найкращі стратегії мобільного маркетингу для малого та середнього бізнесу

Онлайн-шопінг процвітає, і якщо ви керуєте малим або середнім бізнесом, ви не можете дозволити собі пропустити революцію мобільних пристроїв. Все більше і більше людей тягнуться до своїх телефонів, щоб переглядати веб-сторінки та купувати, тому настав час розумно підходити до стратегій мобільного маркетингу. Однак не хвилюйтеся – у нас є кілька порад, які допоможуть вам налагодити […]

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+