3 хв. читання

4А в маркетингу

Модель 4А відноситься до маркетингової стратегії, яка визначає, чи варто пропонувати продукт або послугу групі клієнтів. Перший момент – це доступність, яка в першу чергу розглядається з точки зору замовника. По-друге, це доступність, тобто загальна доступність того, як реклама може допомогти бренду досягти клієнта. Наступним моментом є обізнаність, під якою мається на увазі те, наскільки відомий продукт. Кінцевим пунктом є прийнятність, яка є або обізнаністю про продукт, або готовністю спробувати продукт або послугу.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

 

Прийнятність:

Під прийнятністю мається на увазі ступінь, в якій продукт або послуга відповідає потребам і очікуванням цільової аудиторії. Це ступінь, до якої продукт або послуга сприймається як цінна, актуальна та задовільна. На прийнятність впливають такі фактори, як характеристики продукту, якість та продуктивність.

Цінова доступність:

Під доступністю мається на увазі вартість товару або послуги по відношенню до бюджету цільової аудиторії. Це ступінь, в якій продукт або послуга сприймається як доступна і досяжна. На доступність впливають такі фактори, як ціна, вартість і фінансове становище.

Спеціальні можливості:

Під доступністю мається на увазі легкість, з якою цільова аудиторія може отримати продукт або послугу. Це ступінь, до якої продукт або послуга є легкодоступними та зручними. На доступність впливають такі фактори, як місце розташування, доступність та логістика.

Обізнаності:

Поінформованість відноситься до того, наскільки продукт або послуга відомі та визнані цільовою аудиторією. Це ступінь, в якій продукт або послуга сприймається як актуальна і знайома. На обізнаність впливають такі фактори, як реклама, маркетинг і сарафанне радіо.

Модель 4А забезпечує всеосяжну основу для розуміння поведінки споживачів і розробки ефективних маркетингових стратегій. Враховуючи чотири фактори прийнятності, доступності, доступності та обізнаності, компанії можуть адаптувати свої маркетингові зусилля для задоволення потреб і вподобань своєї цільової аудиторії.

Поділіться статтею
Схожі статті
Чому Shein таємно проводить IPO?
5 хв. читання

Чому Shein таємно проводить IPO?

Після невдалих спроб у Нью-Йорку та Лондоні гігант швидкої моди використовує безпрецедентний підхід, щоб вийти на публіку. Ось чому це важливо для всієї галузі роздрібної торгівлі.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Amazon побудувала власний кримінальний підрозділ – ось результати
5 хв. читання

Amazon побудувала власний кримінальний підрозділ – ось результати

Колишні агенти ФБР, федеральні прокурори та офіцери розвідки тепер працюють в Amazon. Їхня місія? Полюйте на злочинців, які продають підроблені продукти. І вони перемагають.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Брендинг роботодавця – це не тренд – це бізнес-стратегія
7 хв. читання

Брендинг роботодавця – це не тренд – це бізнес-стратегія

Понад десять років Венціслава Ніколова спостерігала той самий розрив у компаніях: компанії прагнули результатів, але ігнорували досвід брендингу співробітників, що стояв за цими результатами. Саме тому вона заснувала компанію WorkVibes і зараз організовує головний саміт з брендингу роботодавця в Болгарії.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU