3 хв. читання

4А в маркетингу

Модель 4А відноситься до маркетингової стратегії, яка визначає, чи варто пропонувати продукт або послугу групі клієнтів. Перший момент – це доступність, яка в першу чергу розглядається з точки зору замовника. По-друге, це доступність, тобто загальна доступність того, як реклама може допомогти бренду досягти клієнта. Наступним моментом є обізнаність, під якою мається на увазі те, наскільки відомий продукт. Кінцевим пунктом є прийнятність, яка є або обізнаністю про продукт, або готовністю спробувати продукт або послугу.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом

 

Прийнятність:

Під прийнятністю мається на увазі ступінь, в якій продукт або послуга відповідає потребам і очікуванням цільової аудиторії. Це ступінь, до якої продукт або послуга сприймається як цінна, актуальна та задовільна. На прийнятність впливають такі фактори, як характеристики продукту, якість та продуктивність.

Цінова доступність:

Під доступністю мається на увазі вартість товару або послуги по відношенню до бюджету цільової аудиторії. Це ступінь, в якій продукт або послуга сприймається як доступна і досяжна. На доступність впливають такі фактори, як ціна, вартість і фінансове становище.

Спеціальні можливості:

Під доступністю мається на увазі легкість, з якою цільова аудиторія може отримати продукт або послугу. Це ступінь, до якої продукт або послуга є легкодоступними та зручними. На доступність впливають такі фактори, як місце розташування, доступність та логістика.

Обізнаності:

Поінформованість відноситься до того, наскільки продукт або послуга відомі та визнані цільовою аудиторією. Це ступінь, в якій продукт або послуга сприймається як актуальна і знайома. На обізнаність впливають такі фактори, як реклама, маркетинг і сарафанне радіо.

Модель 4А забезпечує всеосяжну основу для розуміння поведінки споживачів і розробки ефективних маркетингових стратегій. Враховуючи чотири фактори прийнятності, доступності, доступності та обізнаності, компанії можуть адаптувати свої маркетингові зусилля для задоволення потреб і вподобань своєї цільової аудиторії.

Поділіться статтею
Схожі статті
ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння
4 хв. читання

ОКУ використовують генеративний штучний інтелект, незважаючи на обмежене розуміння

Генеративний штучний інтелект набуває все більшої популярності в маркетингу, і 90% організацій планують інвестувати в нього. Однак викликає занепокоєння той факт, що переважна більшість директорів з маркетингу визнають, що не до кінця розуміють цю технологію та її потенційний вплив на бізнес-процеси. Цей брак знань може перешкодити впровадженню більш просунутих додатків штучного інтелекту, які пропонують значні […]

Прочитати статтю
LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?
5 хв. читання

LinkedIn оновлює Умови надання послуг. Що змінюється?

LinkedIn впроваджує зміни з 20 листопада 2024 року, насамперед щодо генеративного штучного інтелекту, розповсюдження контенту та захисту даних. Що варто знати про оновлення LinkedIn? Ознайомтеся з оглядом найважливіших змін.

Прочитати статтю
Найкращі стратегії мобільного маркетингу для малого та середнього бізнесу
5 хв. читання

Найкращі стратегії мобільного маркетингу для малого та середнього бізнесу

Онлайн-шопінг процвітає, і якщо ви керуєте малим або середнім бізнесом, ви не можете дозволити собі пропустити революцію мобільних пристроїв. Все більше і більше людей тягнуться до своїх телефонів, щоб переглядати веб-сторінки та купувати, тому настав час розумно підходити до стратегій мобільного маркетингу. Однак не хвилюйтеся – у нас є кілька порад, які допоможуть вам налагодити […]

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+