
Meta, материнська компанія Facebook, представила вдосконалення в партнерському маркетингу. Ці зміни переслідують дві основні цілі: надати авторам кращі інструменти монетизації та спростити покупки безпосередньо через соціальні мережі. Функція вже працює в США, але доведеться почекати її впровадження в нашому регіоні.
Як працює партнерська програма на платформах Meta?
Принцип партнерського маркетингу простий – творці контенту просувають продукти та отримують комісію за кожен продаж. Програма дозволяє їм вибирати товари з партнерських каталогів та отримувати унікальні посилання для відстеження продажів.
В Instagram вони можуть позначати продукти безпосередньо в публікаціях, Stories або Reels, підвищуючи їхню видимість. Система автоматично відстежує, скільки людей купує за посиланнями, і відповідно розраховує комісію автора. Meta також надає чітку статистику, що дозволяє творцям бачити, як працюють їхні кампанії.
Останні оновлення вводять можливість вставляти партнерські посилання в різні формати – будь то ролики, фотографії чи текстові публікації. Посилання тепер більш помітні і повинні привертати більше уваги. Автори можуть налаштовувати назви посилань і додавати коди знижок, що дає їм більше свободи в охопленні своєї аудиторії.
Наразі програма співпрацює з основними платформами, включаючи Amazon.com, Impact, Rakuten.com, Walmart.com, Sephora.com, Shopee.com, Temu.com, LTK, Shop Your Likes та Magikly.
А тепер погані новини: Функція додавання партнерських посилань до публікацій у Facebook наразі доступна лише для обраних авторів у Сполучених Штатах. Meta часто впроваджує функції поступово, тому вони можуть бути доступні не відразу в усіх регіонах. Наразі це стосується Чехії та Словаччини.
Хоча ця функція ще недоступна в наших регіонах, добре почати думати про те, як ви будете її використовувати, коли вона запуститься.
Як додати партнерське посилання на Facebook
- Створити публікацію
- Додайте партнерське посилання
- Позначте це як платне партнерство, якщо це необхідно
- Опублікуйте контент – посилання з’явиться або в банері відео, або в закріплених коментарях
Для брендів електронної комерції це представляє цікаву можливість. Вони можуть легше співпрацювати з інфлюенсерами, краще відстежувати результати кампаній і збільшувати продажі за рахунок більш помітного розміщення посилань.

Source: Meta
Щоб максимізувати партнерський маркетинг на платформах Meta, ми рекомендуємо:
- Пропозиція привабливих комісійних і кодів знижок
- Забезпечення креаторів необхідними матеріалами для якісної презентації продукту
- Регулярний моніторинг результатів та коригування стратегії
Звичайно, ви скористаєтеся цими балами, коли Meta запустить свою партнерську програму в нашому регіоні. А поки що можна попрацювати над пунктами, які відкриють шлях до успішної партнерської програми:
- Побудуйте добрі стосунки з творцями контенту
- Підготуйте якісні матеріали для шерінгу
- Слідкуйте за міжнародними трендами в партнерському маркетингу (не тільки) на платформах Meta
Критичні моменти партнерської програми
У цьому випадку успіх все одно залежить від алгоритму Facebook, який визначає охоплення постів. Необов’язкове маркування платних партнерств може викликати питання щодо прозорості. Більш того, зі збільшенням кількості партнерських постів користувачі можуть втомитися від рекламного контенту.
Нові функції Meta схожі на палицю з двома кінцями – вони пропонують чудові можливості для збільшення охоплення, але також приносять більшу конкуренцію в партнерському маркетингу. Ключем до успіху буде пошук правильного балансу між використанням можливостей і добре продуманою стратегією.
Чеські та словацькі бренди повинні стежити за розвитком функцій на платформах Meta, щоб повною мірою використовувати їхній потенціал, коли вони стануть доступними в нашому регіоні. Тим часом місцеві бренди можуть використовувати власні партнерські програми або співпрацювати через усталені платформи.