2 хв. читання

Instagram збільшує ліміт на карусельний пост до 20 зображень і відео

Instagram розширив максимальну кількість зображень і відео, які користувачі можуть завантажити в одному пості на каруселі, що гарантовано захопить шанувальників фотодампів. Обмеження було збільшено з 15 до 20, що дало користувачам ще більше свободи у поширенні свого матеріалу.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Instagram збільшує ліміт на карусельний пост до 20 зображень і відео
Джерело: Depositphotos

Це оновлення покращує функцію каруселі, вперше представлену в 2017 році,популярність якої особливо зросла останнім часом. Новина просочилася через офіційні акаунти в Instagram.

Поступаючись лише роликам, фотодампи стали одним із наймодніших трендів контенту в Instagram. Зазвичай не пов’язані між собою, ці дописи містять колекцію зображень, які фіксують враження користувача від тижня або свята.

Збільшення до 20 зображень відповідає останнім ініціативам Instagram щодо підтримки групових проєктів і виклику іншим сервісам, таким як TikTok. Навпаки, соціальна мережа TikTok дозволяє користувачам публікувати до 35 зображень в одному дописі.

Очікується, що найближчими днями нове обмеження на 20 зображень з’явиться по всьому світу, але доповнить зростаючий список функцій , які Instagram нещодавно встановив. Завдяки цьому зсуву люди мають більше свободи ділитися своїм досвідом і виражати себе в одному всеохоплюючому дописі.

Поділіться статтею
Схожі статті
7 000+ маркетологів прямують до Будапешта – і ось чому
4 хв. читання

7 000+ маркетологів прямують до Будапешта – і ось чому

Affiliate World Europe приїде до Будапешта 4-5 вересня 2025 року в Будапештському конгресно-виставковому центрі Hungexpo. Ця головна конференція з партнерського маркетингу об’єднує найкращих маркетологів, рекламодавців і технологічних новаторів галузі на два дні нетворкінгу, навчання та зростання бізнесу.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Оцінка можливостей штучного інтелекту від Meta тепер доступна для всіх рекламних облікових записів
3 хв. читання

Оцінка можливостей штучного інтелекту від Meta тепер доступна для всіх рекламних облікових записів

Meta завершила глобальне розгортання своєї функції Opportunity Score у всіх рекламних облікових записах після початкових етапів тестування, які розпочалися на початку цього року. Інструмент оптимізації на основі штучного інтелекту має на меті допомогти рекламодавцям покращити ефективність кампанії за допомогою систематичних рекомендацій.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Instagram додає щотижневі підсумки та сповіщення про досягнення для творців
4 хв. читання

Instagram додає щотижневі підсумки та сповіщення про досягнення для творців

Вчора Instagram випустив дві функції, орієнтовані на творців , призначені для підвищення залученості користувачів і забезпечення кращої видимості продуктивності для творців контенту на платформі.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+