2 хв. читання

Instagram збільшує ліміт на карусельний пост до 20 зображень і відео

Instagram розширив максимальну кількість зображень і відео, які користувачі можуть завантажити в одному пості на каруселі, що гарантовано захопить шанувальників фотодампів. Обмеження було збільшено з 15 до 20, що дало користувачам ще більше свободи у поширенні свого матеріалу.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Instagram збільшує ліміт на карусельний пост до 20 зображень і відео
Джерело: Depositphotos

Це оновлення покращує функцію каруселі, вперше представлену в 2017 році,популярність якої особливо зросла останнім часом. Новина просочилася через офіційні акаунти в Instagram.

Поступаючись лише роликам, фотодампи стали одним із наймодніших трендів контенту в Instagram. Зазвичай не пов’язані між собою, ці дописи містять колекцію зображень, які фіксують враження користувача від тижня або свята.

Збільшення до 20 зображень відповідає останнім ініціативам Instagram щодо підтримки групових проєктів і виклику іншим сервісам, таким як TikTok. Навпаки, соціальна мережа TikTok дозволяє користувачам публікувати до 35 зображень в одному дописі.

Очікується, що найближчими днями нове обмеження на 20 зображень з’явиться по всьому світу, але доповнить зростаючий список функцій , які Instagram нещодавно встановив. Завдяки цьому зсуву люди мають більше свободи ділитися своїм досвідом і виражати себе в одному всеохоплюючому дописі.

Поділіться статтею
Схожі статті
Кампанія пошукової реклами в TikTok: збільште продажі в електронній комерції
4 хв. читання

Кампанія пошукової реклами в TikTok: збільште продажі в електронній комерції

TikTok розширює свої рекламні можливості, запускаючи нову функцію кампанії пошукової реклами TikTok . Його метою є охоплення користувачів з високою ймовірністю здійснення покупки через результати пошуку в додатку TikTok. Все частіше люди використовують соціальні платформи для пошуку товарів замість традиційних пошукових систем. TikTok хоче дати можливість рекламодавцям націлюватися на користувачів саме тоді, коли вони активно […]

Прочитати статтю
Живий шопінг у Німеччині повільно впроваджується
3 хв. читання

Живий шопінг у Німеччині повільно впроваджується

Нещодавнє опитування тенденцій від ECC Köln показує, що живий шопінг у Німеччині, також відомий як «покупки в потоці», набуває визнання. Шість із десяти німецьких споживачів зараз розуміють цю концепцію, що вдвічі перевищує рівень обізнаності трирічної давнини. Однак рівень впровадження живого шопінгу в Німеччині залишається низьким.

Прочитати статтю
Дохід OpenAI зріс на 1700% на тлі збору коштів на $7 млрд
4 хв. читання

Дохід OpenAI зріс на 1700% на тлі збору коштів на $7 млрд

Зі збільшенням щомісячного доходу на 1700% з початку 2023 року OpenAI може похвалитися справжньою історією успіху. Вміло осідлавши хвилю генеративного ШІ, каліфорнійський стартап запевняє, що його фінанси у відмінній формі, і готує ґрунт для забезпечення значного раунду збору коштів. OpenAI готується залучити кошти в новому раунді фінансування, а фінансові документи, з якими ознайомилася New York […]

Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+