2 хв. читання

Instagram збільшує ліміт на карусельний пост до 20 зображень і відео

Instagram розширив максимальну кількість зображень і відео, які користувачі можуть завантажити в одному пості на каруселі, що гарантовано захопить шанувальників фотодампів. Обмеження було збільшено з 15 до 20, що дало користувачам ще більше свободи у поширенні свого матеріалу.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Instagram збільшує ліміт на карусельний пост до 20 зображень і відео
Джерело: Depositphotos

Це оновлення покращує функцію каруселі, вперше представлену в 2017 році,популярність якої особливо зросла останнім часом. Новина просочилася через офіційні акаунти в Instagram.

Поступаючись лише роликам, фотодампи стали одним із наймодніших трендів контенту в Instagram. Зазвичай не пов’язані між собою, ці дописи містять колекцію зображень, які фіксують враження користувача від тижня або свята.

Збільшення до 20 зображень відповідає останнім ініціативам Instagram щодо підтримки групових проєктів і виклику іншим сервісам, таким як TikTok. Навпаки, соціальна мережа TikTok дозволяє користувачам публікувати до 35 зображень в одному дописі.

Очікується, що найближчими днями нове обмеження на 20 зображень з’явиться по всьому світу, але доповнить зростаючий список функцій , які Instagram нещодавно встановив. Завдяки цьому зсуву люди мають більше свободи ділитися своїм досвідом і виражати себе в одному всеохоплюючому дописі.

Поділіться статтею
Схожі статті
WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram
5 хв. читання

WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram

На своїй конференції в Маямі WhatsApp оголосив про серйозні оновлення бізнесу, які інтегрують управління маркетингом у WhatsApp, Facebook та Instagram. Тепер компанії можуть обробляти кампанії для всіх трьох платформ через єдину інформаційну панель Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність
6 хв. читання

Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність

У маркетингу впливу відбувається щось грандіозне. Хоча бренди експериментують з особистостями, створеними штучним інтелектом, більшість людей все ще не довіряють їм. У чому родзинка? Автентичність може не мати такого значення, як усі думають.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній
4 хв. читання

Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній

Reddit щойно випустив те, що впізнає кожен рекламодавець – систему оцінки якості реклами, як у Google. Новий показник оптимізації оцінює налаштування вашого облікового запису та вказує вам, що саме потрібно вдосконалити, що робить рекламу на Reddit менш схожою на гру в угадування.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge