4 хв. читання

Meta Reels: трансформація реклами за допомогою ключових даних і практик

В останньому посібнику Meta ми дізнаємося, як бренди можуть ефективно використовувати Meta Reels для посилення своїх маркетингових кампаній і досягнення реальних результатів. Ось короткий виклад найважливіших фактів і рекомендацій, які повинен знати кожен інтернет-магазин про цей потужний формат відео.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Meta Reels: трансформація реклами за допомогою ключових даних і практик
Джерело: Depositphotos

Як Reels доходить до клієнтів

Цифри говорять чітко – 3,24 мільярда людей щодня використовують технології Meta, а відео становить понад 60% часу, проведеного на платформах Facebook та Instagram. На Reels припадає приблизно половина всього часу, проведеного в Instagram. Користувачі також діляться роликами понад 3,5 мільярда разів щодня, що підкреслює вірусний потенціал цього формату.

Вплив Reels на бізнес

Для сектору електронної комерції ця статистика є ключовою:

  • 85% людей почали стежити за бізнесом після перегляду роликів
  • 79% людей придбали товар або послугу після перегляду роликів

Дослідження Meta також показало, що додавання Instagram Reels до існуючих кампаній значно збільшило відвідування сторінок (97%), додавання продуктів у кошик (97%) та покупок (90%).

Кампанії з використанням реклами Reels досягли на 14% вищого середнього показника та на 24% вищого медіанного зростання бренду порівняно зі звичайними кампаніями.

Meta Reels: The E-commerce Game-Changer Backed by Data

Source: Meta: Reels-Ads-Guide

Три основні правила створення ефективної реклами Reels

  1. Використовуйте вертикальне відео у співвідношенні 9:16: Reels – це повноекранний формат, тому важливо адаптувати рекламу відповідним чином. Ви можете обрізати відео до правильного співвідношення безпосередньо в Meta Ads Manager.
  2. Завжди додавайте звук: Музика, голос за кадром або звукові ефекти є ключовими факторами успіху. Meta пропонує безкоштовну колекцію звуків , де ви знайдете звуки, створені спеціально для Reels.
  3. Дотримуйтесь безпечної зони: Тримайте нижню частину (35%) вашої реклами вільною від ключових елементів, тексту та логотипів, щоб вони не були покриті елементами керування інтерфейсом Reels.

Доведена ефективність оптимізованих котушок

Meta повідомляє, що відеореклама 9:16 зі звуком у безпечній зоні мала в середньому на 34,5% нижчу ціну за результат , ніж графічна реклама, і на 15% нижчу вартість порівняно з відео, які не були у співвідношенні 9:16 або не містили звуку. Кампанії з рекламою, оптимізованою для Reels, досягають у 101% (у 2 рази) вищого показника показу на місце розташування Reels.

Співпраця з творцями контенту

Опитування показало, що 55% людей згодні з тим, що творці на Reels допомагають їм відкривати для себе нові бренди, а 53% людей з більшою ймовірністю придбають продукт, якщо його просуває автор на Reels. Meta рекомендує використовувати маркетплейс для творців в Instagram для пошуку авторів і співпраці з ними.

Meta Reels

Source: about.fb.com

Ці дані свідчать про те, що Reels є не просто трендом, а ефективним інструментом для компаній електронної комерції, які прагнуть підвищити свою видимість і конверсію. Найважливіший урок – дотримуватися базових технічних специфікацій і зосередитися на створенні розважального, зрозумілого та легкозасвоюваного контенту.

Поділіться статтею
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Схожі статті
GPeC SUMMIT 2025: святкування 20-річчя електронної комерції в Бухаресті
4 хв. читання

GPeC SUMMIT 2025: святкування 20-річчя електронної комерції в Бухаресті

GPeC SUMMIT, найзначніша подія в галузі електронної комерції та онлайн-маркетингу в Румунії та Східній Європі, відсвяткує своє 20-річчя у травні 2025 року винятковою дводенною програмою. Захід має на меті залучити еліту цифрового ринку, серед яких понад 800 учасників C-level.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Які країни Європи найбільше покладаються на зовнішню електронну комерцію? Погляд на транскордонну торгівлю в Європі
4 хв. читання

Які країни Європи найбільше покладаються на зовнішню електронну комерцію? Погляд на транскордонну торгівлю в Європі

Нещодавні результати Європейської комерційної бази даних (ECDB) виявляють разючі регіональні закономірності в тому, як різні європейські країни взаємодіють з міжнародними онлайн-магазинами та які європейські країни найбільше покладаються на іноземну електронну комерцію. Цей аналіз досліджує різні ступені впровадження транскордонної електронної комерції на всьому континенті, зберігаючи при цьому цілісність основних ринкових даних.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
AI Max від Google розширює пошукові кампанії за межі ключових слів
4 хв. читання

AI Max від Google розширює пошукові кампанії за межі ключових слів

Google представляє AI Max – новий набір функцій для пошукових кампаній, який поєднує автоматизацію креативу, більш точний таргетинг і кращий контроль. Він використовує новітні можливості штучного інтелекту. Ця функція стане доступною в усьому світі в бета-версії до кінця травня і має на меті допомогти рекламодавцям отримати більше від своїх кампаній.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+