
Вони використовували автоматизацію та штучний інтелект, щоб вигадати вбрання на основі свого олдскульного логотипу «крило кажана» та кольорів своїх нових телефонів Razr. Шість кольорів, шість телефонів і ціла купа «якого біса ми дивимося?».
Вони зібрали це коротке відео тривалістю 30 секунд, де ви бачите комп’ютерні моделі, які розгортаються в цих декораціях, розроблених штучним інтелектом.
«Завдяки цій сміливій кампанії Motorola позиціонує себе не тільки як технологічний лідер, але і як ікона моди », — йдеться в релізі.
Вся справа в командній роботі з французьким агентством під назвою Heaven. Але ось у чому особливість – вони залучили деяких реальних інфлюенсерів @dressingleloo і @thedwardsad для відео, в якому представлені вбрання, що відповідають різним кольорам нової лінійки телефонів.
Але це змусило нас задуматися. Чи будемо ми бачити ці модні покази автоматизації та штучного інтелекту щоразу, коли падає новий телефон? А як щодо інфлюенсерів? Це вже повільно відбувається – іноді важко сказати, чи дивишся ти на справжнього інфлюенсера чи на творіння штучного інтелекту. Чи рухаємося ми до світу, де інфлюенсери зі штучним інтелектом конкурують один на один з реальними? Лінії з кожним днем стають все більш розмитими, і це одночасно захоплює і трохи тривожить.
Послухайте, ми не знаємо, геніальність це чи божевілля, але Motorola точно змушує людей говорити. І мова йде не тільки про телефони – це може мати величезне значення і для електронної комерції. Уявіть, що ви переглядаєте інтернет-магазин і бачите моделей, створених штучним інтелектом, які одягнені в одяг, який відповідає гаджету, який ви плануєте купити. Або віртуальні примірки, де ви можете побачити, як телефон виглядає з вашим стилем перед покупкою.
Як ви вважаєте? Це майбутнє продажу телефонів і, можливо, навіть інших товарів в Інтернеті, чи вони втратили сюжет? У будь-якому випадку, це, безсумнівно, змінить ситуацію на цифровому ринку.