3 хв. читання

Motorola поєднує штучний інтелект і моду в передовій телефонній кампанії

Компанія Motorola запустила нову інноваційну кампанію. Вони представили кампанію під назвою «Styled With Moto», яка поєднує елементи дизайну їхніх телефонів із футуристичними модними концепціями. Кампанія викликала значний інтерес та обговорення в галузі.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Motorola поєднує штучний інтелект і моду в передовій телефонній кампанії
Джерело: YouTube

Вони використовували автоматизацію та штучний інтелект, щоб вигадати вбрання на основі свого олдскульного логотипу «крило кажана» та кольорів своїх нових телефонів Razr. Шість кольорів, шість телефонів і ціла купа «якого біса ми дивимося?».

Вони зібрали це коротке відео тривалістю 30 секунд, де ви бачите комп’ютерні моделі, які розгортаються в цих декораціях, розроблених штучним інтелектом.

«Завдяки цій сміливій кампанії Motorola позиціонує себе не тільки як технологічний лідер, але і як ікона моди », — йдеться в релізі.

Вся справа в командній роботі з французьким агентством під назвою Heaven. Але ось у чому особливість – вони залучили деяких реальних інфлюенсерів @dressingleloo і @thedwardsad для відео, в якому представлені вбрання, що відповідають різним кольорам нової лінійки телефонів.



Але це змусило нас задуматися. Чи будемо ми бачити ці модні покази автоматизації та штучного інтелекту щоразу, коли падає новий телефон? А як щодо інфлюенсерів? Це вже повільно відбувається – іноді важко сказати, чи дивишся ти на справжнього інфлюенсера чи на творіння штучного інтелекту. Чи рухаємося ми до світу, де інфлюенсери зі штучним інтелектом конкурують один на один з реальними? Лінії з кожним днем стають все більш розмитими, і це одночасно захоплює і трохи тривожить.

Послухайте, ми не знаємо, геніальність це чи божевілля, але Motorola точно змушує людей говорити. І мова йде не тільки про телефони – це може мати величезне значення і для електронної комерції. Уявіть, що ви переглядаєте інтернет-магазин і бачите моделей, створених штучним інтелектом, які одягнені в одяг, який відповідає гаджету, який ви плануєте купити. Або віртуальні примірки, де ви можете побачити, як телефон виглядає з вашим стилем перед покупкою.

Як ви вважаєте? Це майбутнє продажу телефонів і, можливо, навіть інших товарів в Інтернеті, чи вони втратили сюжет? У будь-якому випадку, це, безсумнівно, змінить ситуацію на цифровому ринку.

Поділіться статтею
Схожі статті
WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram
5 хв. читання

WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram

На своїй конференції в Маямі WhatsApp оголосив про серйозні оновлення бізнесу, які інтегрують управління маркетингом у WhatsApp, Facebook та Instagram. Тепер компанії можуть обробляти кампанії для всіх трьох платформ через єдину інформаційну панель Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність
6 хв. читання

Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність

У маркетингу впливу відбувається щось грандіозне. Хоча бренди експериментують з особистостями, створеними штучним інтелектом, більшість людей все ще не довіряють їм. У чому родзинка? Автентичність може не мати такого значення, як усі думають.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній
4 хв. читання

Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній

Reddit щойно випустив те, що впізнає кожен рекламодавець – систему оцінки якості реклами, як у Google. Новий показник оптимізації оцінює налаштування вашого облікового запису та вказує вам, що саме потрібно вдосконалити, що робить рекламу на Reddit менш схожою на гру в угадування.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge