3 хв. читання

Motorola поєднує штучний інтелект і моду в передовій телефонній кампанії

Компанія Motorola запустила нову інноваційну кампанію. Вони представили кампанію під назвою «Styled With Moto», яка поєднує елементи дизайну їхніх телефонів із футуристичними модними концепціями. Кампанія викликала значний інтерес та обговорення в галузі.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Motorola поєднує штучний інтелект і моду в передовій телефонній кампанії
Джерело: YouTube

Вони використовували автоматизацію та штучний інтелект, щоб вигадати вбрання на основі свого олдскульного логотипу «крило кажана» та кольорів своїх нових телефонів Razr. Шість кольорів, шість телефонів і ціла купа «якого біса ми дивимося?».

Вони зібрали це коротке відео тривалістю 30 секунд, де ви бачите комп’ютерні моделі, які розгортаються в цих декораціях, розроблених штучним інтелектом.

«Завдяки цій сміливій кампанії Motorola позиціонує себе не тільки як технологічний лідер, але і як ікона моди », — йдеться в релізі.

Вся справа в командній роботі з французьким агентством під назвою Heaven. Але ось у чому особливість – вони залучили деяких реальних інфлюенсерів @dressingleloo і @thedwardsad для відео, в якому представлені вбрання, що відповідають різним кольорам нової лінійки телефонів.



Але це змусило нас задуматися. Чи будемо ми бачити ці модні покази автоматизації та штучного інтелекту щоразу, коли падає новий телефон? А як щодо інфлюенсерів? Це вже повільно відбувається – іноді важко сказати, чи дивишся ти на справжнього інфлюенсера чи на творіння штучного інтелекту. Чи рухаємося ми до світу, де інфлюенсери зі штучним інтелектом конкурують один на один з реальними? Лінії з кожним днем стають все більш розмитими, і це одночасно захоплює і трохи тривожить.

Послухайте, ми не знаємо, геніальність це чи божевілля, але Motorola точно змушує людей говорити. І мова йде не тільки про телефони – це може мати величезне значення і для електронної комерції. Уявіть, що ви переглядаєте інтернет-магазин і бачите моделей, створених штучним інтелектом, які одягнені в одяг, який відповідає гаджету, який ви плануєте купити. Або віртуальні примірки, де ви можете побачити, як телефон виглядає з вашим стилем перед покупкою.

Як ви вважаєте? Це майбутнє продажу телефонів і, можливо, навіть інших товарів в Інтернеті, чи вони втратили сюжет? У будь-якому випадку, це, безсумнівно, змінить ситуацію на цифровому ринку.

Поділіться статтею
Схожі статті
Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня
5 хв. читання

Практичний посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції наступного тижня

До довгоочікуваного Balkan Ecommerce Summit 2025 залишилося всього кілька днів, і він перетворить Софію на центр електронної комерції Балканського регіону 29-30 квітня 2025 року на Arena Sofia. З наближенням події цей Посібник для учасників Балканського саміту з електронної комерції містить усе, що вам потрібно знати, щоб отримати максимальну віддачу від цього провідного зібрання цифрової комерції.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Прочитати статтю
Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?
5 хв. читання

Instagram запускає редагування: що пропонує цей новий інструмент для редагування відео?

Instagram офіційно представив Editits — власний додаток для редагування відео. Це особливо оцінять творці контенту та невеликі бренди, які прагнуть масштабувати виробництво відео. Це пряма відповідь популярному інструменту CapCut, який підпадає під ByteDance. Чим відрізняються ці додатки і який потенціал вони мають для електронної комерції?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду
5 хв. читання

Еволюція телебачення: зміна звичок перегляду та наслідки для бренду

Як люди дивляться відеоконтент сьогодні? Що вважають «телебаченням» і де реклама працює найкраще? CTV (Connected TV) ще не знаходиться в центрі уваги нашої електронної комерції, але події за кордоном свідчать про те, що незабаром це може змінитися. Нове дослідження RTL AdAlliance пропонує чіткі дані та тенденції, на які варто звернути увагу. І це свідчить про […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Прочитати статтю
Bridge Now

Найсвіжіші новини просто ЗАРАЗ

10+ не прочитано

10+