2 хв. читання

Pinterest додає нові способи спільного використання пінбордів у різних програмах

У Pinterest покращено спільний доступ до дошки , щоб підвищити обізнаність користувачів про наявність пінів і спростити обмін колекціями пінів в інших соціальних додатках.

Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Pinterest додає нові способи спільного використання пінбордів у різних програмах
Джерело: Pinterest

Користувачі можуть вибрати загальнодоступну дошку для спільного доступу, натиснути на іконку «Поділитися», вибрати шаблон і поділитися оглядом дошки у вигляді історії з анімованим зображенням вибраних елементів. Маркер «Підібрано на Pinterest», який можна побачити як водяний знак, зникає та спрямовується на Stories і повторний обмін пінами в цьому форматі. Це може бути чудовим способом поділитися своїми колекціями пінів і тим, що вас цікавить, за допомогою програми.

Pinterest сподівається, що це приверне увагу молодших користувачів:

«Користувачі Pinterest розглядають свої дошки як особистий притулок для створення свого світу та демонстрації своєї унікальної особистості та естетики. Для користувачів покоління Z Pinterest — це не просто платформа, а простір для самопізнання та самовираження, де вони формують свою особистість на власних умовах, вільні від зовнішнього тиску. Цей зв’язок із самоаналізом сприяв зростанню кількості дощок, створених користувачами покоління Z з минулого року, випереджаючи інші покоління».

Маючи понад 500 мільйонів активних користувачів щомісяця, Pinterest прагне використовувати цю демографічну групу, щоб максимізувати свій потенціал зростання, переважно за рахунок молодших користувачів.

Поділіться статтею
Схожі статті
WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram
5 хв. читання

WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram

На своїй конференції в Маямі WhatsApp оголосив про серйозні оновлення бізнесу, які інтегрують управління маркетингом у WhatsApp, Facebook та Instagram. Тепер компанії можуть обробляти кампанії для всіх трьох платформ через єдину інформаційну панель Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність
6 хв. читання

Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність

У маркетингу впливу відбувається щось грандіозне. Хоча бренди експериментують з особистостями, створеними штучним інтелектом, більшість людей все ще не довіряють їм. У чому родзинка? Автентичність може не мати такого значення, як усі думають.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній
4 хв. читання

Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній

Reddit щойно випустив те, що впізнає кожен рекламодавець – систему оцінки якості реклами, як у Google. Новий показник оптимізації оцінює налаштування вашого облікового запису та вказує вам, що саме потрібно вдосконалити, що робить рекламу на Reddit менш схожою на гру в угадування.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge