
Користувачі можуть вибрати загальнодоступну дошку для спільного доступу, натиснути на іконку «Поділитися», вибрати шаблон і поділитися оглядом дошки у вигляді історії з анімованим зображенням вибраних елементів. Маркер «Підібрано на Pinterest», який можна побачити як водяний знак, зникає та спрямовується на Stories і повторний обмін пінами в цьому форматі. Це може бути чудовим способом поділитися своїми колекціями пінів і тим, що вас цікавить, за допомогою програми.
Pinterest сподівається, що це приверне увагу молодших користувачів:
«Користувачі Pinterest розглядають свої дошки як особистий притулок для створення свого світу та демонстрації своєї унікальної особистості та естетики. Для користувачів покоління Z Pinterest — це не просто платформа, а простір для самопізнання та самовираження, де вони формують свою особистість на власних умовах, вільні від зовнішнього тиску. Цей зв’язок із самоаналізом сприяв зростанню кількості дощок, створених користувачами покоління Z з минулого року, випереджаючи інші покоління».
Маючи понад 500 мільйонів активних користувачів щомісяця, Pinterest прагне використовувати цю демографічну групу, щоб максимізувати свій потенціал зростання, переважно за рахунок молодших користувачів.