4 хв. читання

Shein отримав схвалення Великобританії на IPO в Лондоні

Згідно з інформацією, опублікованою Businessoffashion.com, модний гігант Shein, відомий своїм ультрадоступним одягом, досяг значної віхи на своєму шляху до виходу на публіку. Управління з фінансового регулювання та нагляду Великої Британії (FCA) дало зелене світло для запланованого первинного публічного розміщення акцій (IPO) у Лондоні. Ця новина з'явилася після того, як у червні минулого року компанія конфіденційно подала необхідні документи до британського регулятора. Однак шлях Шейна на біржу не обійдеться без труднощів. Компанія, яка продає сукні за 10 доларів і джинси за 12 доларів у більш ніж 150 країнах світу, стикається з кількома перешкодами.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
Shein отримав схвалення Великобританії на IPO в Лондоні
Джерело: Depositphotos

Компанія зі штаб-квартирою в Сінгапурі, яка переїхала з Нанкіна у 2022 році, тепер стикається з додатковою проблемою отримання схвалення від фінансових наглядових органів Пекіна. Незважаючи на корпоративний переїзд, Shein залишається втягнутою в нормативно-правову базу Китаю щодо офшорних лістингів, оскільки її велика виробнича мережа працює в основному через китайських підрядників.

Трансатлантичний економічний тиск

Прагнення компанії до публічного ринку зіткнулися з новими перешкодами з-за Атлантики. Нещодавнє введення значних мит на китайський імпорт до Сполучених Штатів і майбутнє скасування пільг на мита для невеликих посилок кинули тінь на фінансові перспективи Шейна.

З 2 травня припинення дії американського положення «de minimis», яке в даний час дозволяє безподатковий в’їзд для пакетів вартістю нижче 800 доларів, загрожує порушити структуру витрат Shein на її найприбутковішому ринку.

Переоцінка

Фінансові аналітики, які відстежують ситуацію, вказують на те, що ринкові умови можуть змусити до значного перегляду очікуваної оцінки Шейна в бік зниження. Поточні прогнози свідчать про те, що компанія може вийти на публічні ринки вартістю близько 50 мільярдів доларів — приблизно на 25% менше, ніж показник у 66 мільярдів доларів, встановлений під час раунду приватного збору коштів минулого року.

Кінцевий показник ринкової капіталізації багато в чому залежатиме від того, наскільки ефективно компанія орієнтуватиметься в мінливих правилах імпорту в Сполучених Штатах. Цільова сума збору коштів залишається неуточненою.

Тиск на бізнес-моделі

Підприємство, засноване підприємцем Скай Сюй, побудувало свою імперію, не володіючи виробничими потужностями. Замість цього вона координує свої дії з приблизно 5 800 контрактними виробничими партнерами, переважна більшість з яких знаходиться в Китаї.

Особлива операційна модель Shein — доставка окремих посилок безпосередньо споживачам по всьому світу за допомогою авіаперевезень — стикається з особливими проблемами в рамках нових правил торгівлі. Раніше компанія відмовилася від спроб зареєструватися в Сполучених Штатах після занепокоєння Конгресу щодо умов праці в її китайській мережі поставок.

Поділіться статтею
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Схожі статті
WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram
5 хв. читання

WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram

На своїй конференції в Маямі WhatsApp оголосив про серйозні оновлення бізнесу, які інтегрують управління маркетингом у WhatsApp, Facebook та Instagram. Тепер компанії можуть обробляти кампанії для всіх трьох платформ через єдину інформаційну панель Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність
6 хв. читання

Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність

У маркетингу впливу відбувається щось грандіозне. Хоча бренди експериментують з особистостями, створеними штучним інтелектом, більшість людей все ще не довіряють їм. У чому родзинка? Автентичність може не мати такого значення, як усі думають.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній
4 хв. читання

Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній

Reddit щойно випустив те, що впізнає кожен рекламодавець – систему оцінки якості реклами, як у Google. Новий показник оптимізації оцінює налаштування вашого облікового запису та вказує вам, що саме потрібно вдосконалити, що робить рекламу на Reddit менш схожою на гру в угадування.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge