2 хв. читання

TikTok Studio представила простіше рішення для потокового передавання з кількома камерами

TikTok Studio впроваджує інновацію, яка спростить створення контенту для багатьох стримерів. Останнє оновлення десктопного додатка TikTok Studio дозволяє користувачам швидко та легко підключати телефон або інший мобільний пристрій як другу камеру під час прямих трансляцій.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ця стаття була перекладена для вас штучним-інтелектуалом
TikTok Studio представила простіше рішення для потокового передавання з кількома камерами
Джерело: TikTok

За словами дослідника додатків Раду Онсесу, новий процес напрочуд простий. Користувачам просто потрібно відсканувати QR-код, що відображається в додатку TikTok Studio , за допомогою мобільного пристрою, щоб встановити з’єднання між ними. Ця зміна означає значне покращення користувацького досвіду, оскільки можливість використовувати кілька камер існувала деякий час, але раніше була більш технічно вимогливою.

Це оновлення особливо корисне для ігрових стримерів , яким часто важко показувати одночасно і геймплей, і своє обличчя. Багато ігрових стрімів TikTok наразі відображають лише кадри ігрового процесу, оскільки творцям не вистачає технічних знань або системних можливостей для використання двох камер одночасно. Спрощений процес підключення відкриває цю функцію для набагато ширшої аудиторії.

Окрім ігор, функція кількох камер пропонує переваги для потоків покупок і закулісного контенту, надаючи творцям простий спосіб забезпечити більше контексту та залучення до своїх трансляцій.

Оскільки функції прямих трансляцій TikTok продовжують набирати популярності, цей зручний підхід до багаторакурсної трансляції може стати важливим фактором для творців контенту та маркетологів, які розробляють свої стратегії платформи.

Поділіться статтею
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Схожі статті
WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram
5 хв. читання

WhatsApp об’єднує маркетинг у Facebook та Instagram

На своїй конференції в Маямі WhatsApp оголосив про серйозні оновлення бізнесу, які інтегрують управління маркетингом у WhatsApp, Facebook та Instagram. Тепер компанії можуть обробляти кампанії для всіх трьох платформ через єдину інформаційну панель Ads Manager.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність
6 хв. читання

Покоління Z більш відкрите для інфлюенсерів зі штучним інтелектом, але менше дбає про автентичність

У маркетингу впливу відбувається щось грандіозне. Хоча бренди експериментують з особистостями, створеними штучним інтелектом, більшість людей все ще не довіряють їм. У чому родзинка? Автентичність може не мати такого значення, як усі думають.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній
4 хв. читання

Reddit запускає показник якості для рекламних кампаній

Reddit щойно випустив те, що впізнає кожен рекламодавець – систему оцінки якості реклами, як у Google. Новий показник оптимізації оцінює налаштування вашого облікового запису та вказує вам, що саме потрібно вдосконалити, що робить рекламу на Reddit менш схожою на гру в угадування.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge